Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branding af niche portal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en portal der henvender sig mod en bestemt gruppe af brugere, nemlig folk med relation til islandske heste.

Konceptet er en ret traditionel portal - gratis at bruge; financieret af annoncer.

Jeg søger gode idéer til hvordan en sådan portal kan brandes / markedsføres og dermed vokse. Både online, offline osv.

Mvh.

-dennis

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:44

Snakker vi online branding af din kommende portal, så ville jeg prøve at se på, hvilke muligheder der er for at få et reklame-banner på andre hestesider som fx Hestegalleri.dk.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:04

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Sep 08
Skrevet kl. 13:05

Siden er http://hestar.dk

-dennis

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:07

Jeg ville undersøge om ikke der er nogle hesteforums på nettet og så begynde at være lidt aktiv der og have et link til din portal i din signatur.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:25

Kommer den til at adskille sig meget fra Joras? Hvis den skal have succes, skal den nok have nogle andre features. Måske en blanding af Hestegalleriet og Joras???

Jeg har islandske heste, og jeg er på Joras hver dag, hvis du er aktiv i hestedebatten og har et link til din portal i din signatur (og gerne en beskrivelse af den), vil jeg være nysgerrig og klikke på dit link og nok også oprette mig som bruger. Det samme kan gøres på Hestegalleriet og Heste-nettet.

Hel og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:31

Det mest effektive er egentlig bare at skrive. Skriv gode og lange tekster, så google har noget at finde dig på. Jo bedre tekster du laver, jo lavere bliver din afvisningsprocent, og jo bedre kan google lide dig. 

Fokusere på at få skabt noget værdi til dine brugere, så skal det hele nok komme af sig selv. Hvis du leverer indhold med kvalitet, så vil dine links også helt naturligt blive spredt ud over hele nettet. 

Held og lykke!

Tilmeldt 12. Sep 08
Skrevet kl. 21:49

Tak for input allesammen.

Den helt store udfordring er, at det som udgangspunkt ikke er mig der skal levere indhold. Det skal være "community" selv (annoncer, kalender-arrangementer mv.)

Så mit ønske lige nu er at arbejde hen imod en "kritisk masse" af brugere.

Vi annoncerer til stadighed, men med denne type site skal man jo både have folk til at komme første gang, OG få dem til at ændre deres vaner så de kigger forbi regelmæssigt :)

-dennis

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

Et kort logo forsiden ville jeg sættet på

lave en ekspert blogger der er dig man kan spørge dig lidt om hvert

mere tekst egen side ikke , du videre formidler det står andre sider du linker til på danske ikke alle kan enelske og ved ikke du også linker til tyske mv.

En ordbog om islanske hest en fordel din egen wiki ligesom f.eks. Herpå amino.dk ,dette skaber en interne links sturktur siden med masser af sigende url

husk h1 og h2 og h3 mv. Dette hjælper på overskueligheden på siden og du siger til søgemaskinerne hvad siden omhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:37
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)