Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

aglogo

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.agloco.com

Såvel Skype som YouTube blev
handlet til milliardbeløb. Brugerne af disse sites fik ikke nogen økonomisk
gevinst ud af handlerne.

Uden brugerne var såvel Skype som YouTube aldrig
handlet til de astronomiske beløb som var tilfældet.

Så stifterne af "A Global Community" stiller et godt spørgsmål: hvorfor skal de, som har en meget
væsentlig andel i et websteds succes, brugerne i et Social Network, ikke
honoreres?

Ideen med webstedet er, at værditilvæksten skal komme brugerne
100% til gode. Webstedet er 100% brugerejet. Værditilvæksten sker ved at
medlemskaren vokser. Jo større volumen jo større markedsværdi.

Det er gratis at deltage, og det vil det blive ved med at være. Man bliver aflønnet for
simpelthen at surfe på nettet og fortælle andre om stedet.

Aflønningen sker månedligt dels i form af aktier (selskabet noteres på Londons børs) og dels
i form af kontanter.

Så her er en enestående mulighed for gratis at blive
medejer i et enestående koncept og opnå en indkomst uden at investere penge - og næsten ingen tid.

Vær med fra starten i en 100% brugerejet mulighed.
Muligvis er det her det nye Skype eller YouTube.

KLIK HER FOR MERE INFO
ELLER FOR AT STARTE - http://www.agloco.com/r/BBCS4087

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:04
Dato: 25-03-2007 17:18:18 Forfatter:agloco team

Det er gratis at deltage, og det vil det blive ved med at være. Man bliver aflønnet for simpelthen at surfe på nettet og fortælle andre om stedet.

Aflønningen sker månedligt dels i form af aktier (selskabet noteres på Londons børs) og dels i form af kontanter.

Så her er en enestående mulighed for gratis at blive medejer i et enestående koncept og opnå en indkomst uden at investere penge - og næsten ingen tid.

Det er mig stadig en gåde hvordan man kan tjene penge på ingenting....

Hvis der skal være en indtjening som du skal tjene penge på kan det altså ikke være gratis...

Come on - giv lige noget info om Aglokum, så vi bliver klogere her på netværksdebatten....

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 19:31
Gå ind på http://www.agloco.com/r/BBCS4087
og så kan du se hele konceptet!

Men kort og godt drejer det sig om at få installeret en lille toolbar i bunden af dit browservindue. Denne toolbar vil i samarbejde med bl.a. Google vise relevante links til andre websider der ligner den du "surfer" på. Var jeg fx. inde på http://www.amino.dk, så kunne denne toolbar henvise til fx. http://www.bizonen.dk eller et andet iværksætterforum. Klikkes der så på det pågældende link betaler Google omkring $0,10 til agloco, der så igen kanaliserer pengene ud til brugerne.

Efterhånden som agloco vokser vil der kunne indgåes bedre og bedre aftaler med linksites a la Google, Jubii, aol.com osv. men der er langt flere muligheder for indtægter til agloco/brugerne end de nævnte. Bare tænk på links til bøger, software, forsikringer osv. listen er nærmest utømmelig.

Det er gratis at tilmelde sig og deltage, men det du skal investere er lidt tid på at surfe (hvilket du jo nok alligevel gør i forvejen hver dag!) samt hvis du vil, lidt tid på at udbygge brugerantallet. Jo - flere du kan få med som brugere, jo - større kan din afregning blive. Simpelt!

Så, Lasse, det er bestemt muligt at tjene penge her hos agloco, selvom det er gratis at tilmelde sig og deltage!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:37
Dato: 25-03-2007 19:31:00 Forfatter: agloco team Gå ind på http://www.agloco.com/r/BBCS4087
og så kan du se hele konceptet!

Men kort og godt drejer det sig om at få installeret en lille toolbar i bunden af dit browservindue. Denne toolbar vil i samarbejde med bl.a. Google vise relevante links til andre websider der ligner den du ''surfer'' på. Var jeg fx. inde på www.amino.dk, så kunne denne toolbar henvise til fx. http://www.bizonen.dk eller et andet iværksætterforum. Klikkes der så på det pågældende link betaler Google omkring $0,10 til agloco, der så igen kanaliserer pengene ud til brugerne.

Efterhånden som agloco vokser vil der kunne indgåes bedre og bedre aftaler med linksites a la Google, Jubii, aol.com osv. men der er langt flere muligheder for indtægter til agloco/brugerne end de nævnte. Bare tænk på links til bøger, software, forsikringer osv. listen er nærmest utømmelig.

Det er gratis at tilmelde sig og deltage, men det du skal investere er lidt tid på at surfe (hvilket du jo nok alligevel gør i forvejen hver dag!) samt hvis du vil lidt tid på at udbygge brugerantallet. Jo flere du kan få med som brugere, jo større kan din afregning blive. Simpelt!

Så, Lasse, det er bestemt muligt at tjene penge her hos agloco, selvom det er gratis at tilmelde sig og deltage!

Hmmm.... det er da vist set før i alle mulige afskygninger..
God vind med Agloco ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 19:48
Ikke helt enig...

Der findes utallige surferprogrammer på nettet, men de kører på en intern database og brugerne får oftest få relevante linksmuligheder.
Sådan er det ikke med agloco, hvor der samarbejdes med bl.a. Google, hvilket er en klar forskel - og i vores øjne et helt andet koncept.

Dernæst arbejdes der på at gøre hele forretningen så attraktiv som muligt (jo flere brugere, jo mere attraktiv!), så selskabet kan blive et varmt opkøbsemne, hvorved brugerne vil få en bid af kagen.

Tak for vinden!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:50
Dato: 25-03-2007 19:47:45 Forfatter: agloco team Ikke helt enig...

Der findes utallige surferprogrammer på nettet, men de kører på en intern database og brugerne får oftest få relevante linksmuligheder.
Sådan er det ikke med agloco, hvor der samarbejdes med bl.a. Google, hvilket er en klar forskel - og i vores øjne et helt andet koncept.

Dernæst arbejdes der på at gøre hele forretningen så attraktivt som muligt (jo flere brugere, jo mere attraktiv!), så selskabet kan blive et varmt opkøbsemne, hvorved brugerne vil få en bid af kagen.

Tak for vinden!

Så..... du arbejder praktisk talt gratis med forhåbningen om at Agloco en dag bliver solgt?

Med praktisk talt mener jeg at der ikke kan være mange penge i at klikke et par links ... hvordan er afregningen bygget op?

Hvad får du for at kaste et nyt medlem ind i Agloco?

Lasse Burholt

Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 20:08
Du gør mere eller mindre, hvad du plejer at gøre - altså bruge internettet!
Eneste forskel er en flad toolbar i bunden af browservinduet, og en økonomisk gevinst.

Om agloco bliver solgt eller ej, spiller lige nu en mindre rolle og det må fremtiden vise.
Vigtigst er at du kan tjene penge ved at gøre noget du allerede gør i dag.

Du kan lave en udregning ved at klikke på dette link http://www.agloco.com/r/BBCS4087
- og dernæst klikke på "Member calculator" i menuen i toppen.
Det giver ikke noget at "kaste et nyt medlem ind". Først når det nye medlem bruger konceptet, vil der opnåes en afregning.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:28
Dato: 25-03-2007 20:08:08 Forfatter: agloco team D
Det giver ikke noget at ''kaste et nyt medlem ind''. Først når det nye medlem bruger konceptet, vil der opnåes en afregning.

Hvor mange øre drejer det sig om....?

Lasse

Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 20:45
Øre - nej, dollar!!!

Hvis du finder 5, der også hver finder 5 - og alle bruger 5 timer på dette her om måneden, vil du måske kunne indkassere $4.886,25 pr. måned.
Når jeg skriver "måske", tænker jeg blot på at nogle måske skaffer mere end 5 og nogle mindre...

Der er tale om 5 levels.

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 07:10
Dato: 25-03-2007 20:45:22 Forfatter: agloco team Øre - nej, dollar!!!

Hvis du finder 5, der også hver finder 5 - og alle bruger 5 timer på dette her om måneden, vil du måske kunne indkassere $4.886,25 pr. måned.
Når jeg skriver ''måske'', tænker jeg blot på at nogle måske skaffer mere end 5 og nogle mindre...

Der er tale om 5 levels.

Jeg mindes at have regnet det efter, og de 4.886,25$ der hentydes til opnås når de 5 levels er fyldt ud med duplikationseffekten; at 5 finder 5 etc. og at alle disse bruger 5 timer om måneden.

Så det er 5 + 25 + 125  + 625 + 3125 (personer) og det er i alt 3905 personer.

Hver af disse vil pr. måned generere 1,25$ (hvis jeg ikke tager meget fejl) og det giver 4881,25$

Det sidste kan jeg virkelig ikke huske, men jeg vil mene at man i det nævnte eksempel selv genererer de sidste 5$, som dermed giver den totale sum af... 4886,25$.

Så det nævnte eksempel har faktisk intet at gøre med, at "nogen finder mere end 5". - Det har tværtimod noget at gøre med, at lige præcis alle finder 5 i de 5 nævnte niveauer.

Sagt på en anden måde, så giver hver aktive downline 1,25$ ved 5 timers aktivt "arbejde" om måneden...
Med mindre jeg bliver rettet og dermed har taget fejl.

Mvh.

James

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)