Dygtige Networkers søges…. Kunne du tænke dig at arbejde i en seriøs virksomhed som aflønner via MLM….?? Da vi i dag beskæftiger over 60 fuldtids konsulenter og 20 fritidskonsulenter søger vi personer som kan arbejde med rekruttering og salg, det jeg søger er nogle personer til at gå forrest og vise resten af flokken hvordan man gør….!! Vi er en virksomhed som sælger rengøringsmaskiner (ikke Filter Queen som man har set i kontant) Vores maskiner bruger vandfilter.(prisen er også til at betale for kunderne) Maskinerne sælges til private og virksomheder….. Det er vigtigt for mig at understrege at vi ikke er et alm. MLM virksomhed (ikke ondt ment) men vi er en alm. virksomhed som prøver på at udvide via (mlm konceptet) da vi jo er i en tid hvor det er svært at få arbejdskraft. Det jeg leder efter er nogle virkelige effektive personer som kan være med til at give os en "saltvandsindsprøjtning" her i Danmark. Arbejdsopgaver: Rekruttere nye fuldtid/fritids konsulenter til at sælge vores maskiner, eget salg og opbygge en god struktur og være med til at udvikle konceptet og konsulenterne. |
Dygtige Networkers søges….
Kunne du tænke dig at arbejde i en seriøs virksomhed som aflønner via MLM….??
Da vi i dag beskæftiger over 60 fuldtids konsulenter og 20 fritidskonsulenter søger vi personer som kan arbejde med rekruttering og salg, det jeg søger er nogle personer til at gå forrest og vise resten af flokken hvordan man gør….!!
Vi er en virksomhed som sælger rengøringsmaskiner (ikke Filter Queen som man har set i kontant) Vores maskiner bruger vandfilter.(prisen er også til at betale for kunderne)
Maskinerne sælges til private og virksomheder….. Det er vigtigt for mig at understrege at vi ikke er et alm. MLM virksomhed (ikke ondt ment) men vi er en alm. virksomhed som prøver på at udvide via (mlm konceptet) da vi jo er i en tid hvor det er svært at få arbejdskraft.
Det jeg leder efter er nogle virkelige effektive personer som kan være med til at give os en ''saltvandsindsprøjtning'' her i Danmark.
Arbejdsopgaver:
Rekruttere nye fuldtid/fritids konsulenter til at sælge vores maskiner, eget salg og opbygge en god struktur og være med til at udvikle konceptet og konsulenterne.