Det er et færdigt site jeg har fundet så den eng skal ikke symbolisere noget andet lys og varme.
Som potentiel kunde (Erhvervdrivende med fysisk forretning) så vil jeg lukke din side som den fremstår nu. Mange årsager blandt andet dem jeg skrev tidligere.
Jeg forstår ikke hvorfor der skal være et grimt Template på.. Ja undskyld mit Franske. Det er sikkert ikke grimt hvis du sælger gulerodder eller noget, men når du sælger kameraovervågning så virker det lidt uprofessionelt.
Kald det overfladisk, men der er mange på markedet og prisen er ikke alt som erhvervs kunde så vil jeg hellere have en der udstråler professioneltiet.
Fjern bunden med jorden og lav en sort kasse hvor du sætter din copyright linje i og din google knap evt. fb knap og lav en boks med de 5 mest populære links.
I toppen har du dit logo i venstre side, hvis du vil have grafik så få en til at lave et billede af en tyv der laver indbrud hvor der sidder et kamera og så en pil fra kameraet og over til et større billede af tyven. Okay det lød kringlet, men håber du kan se pointen med dette hurtige paint forsøg:

Mon ikke at en professionel grafiker kan gøre det bedre? Måske endda give et bedre forslag
My 5 cent, håber du kan bruge det..