Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over danske dropshipping-udbydere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj rare Aminoer!

Jeg sad i går aftes og søgte af danske firmaer som tilbød dropshipping af deres produkter - og efter lidt søgning på google kom jeg ind på følgende tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/56083.aspx

Dét er den eneste liste jeg kunne finde på internettet - og listen er ikke særlig lang, desuden går den efter min mening lidt op i hat og briller, da det ender med en stor debat om hvorvidt dropshipping er en god forretning eller ej.

Den debat vil jeg gerne undgå her :-)

Hvis du har et firma som tilbyder dropshipping så smid det gerne her - så kan jeg og sikkert en masse andre aminoer og google-søgere få nytte af det!

God torsdag!  

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:33

Følger lige med her! :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:44

Et godt råd er, at hvis du vil finde firmaer til dropshipping, så skal du kigge udenfor DKs grænser, med mindre du kan få et mærke/producent med på ideen...

Det er de færreste firmaer, som gider dele deres eget hjemmemarked med en konkurrent ;D

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:04

Hej Michael

Jeg har også tidligere søgt danske firmaer der tilbyder Dropshipping, og det er desværre ikke særlig udbredt i Danmark endnu. Der er utrolig mange forhandlere der faktisk ikke kender til dropshipping, så derfor kan det være en rigtig god idé at ringe rundt og forklarer dem lidt om hvordan det fungerere. 

Jeg har netop fået to danske dropshipping aftaler til mit nye webshop-projekt. Det kan selvfølgelig godt være lidt besværligt at have en aftale med en dansk dropshipper der ikke har prøvet det før, her er det så vigtigt at du udarbejder en kontrakt med hensyn til levering, returret osv. 

Så prøv at ring rundt til forskellige leverandøre inden for den ønskede branche og overbevis dem om at dropshipping er en god deal for dem.  

Held og lykke!

Med venlig hilsen

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:25

Der er rigtig mange danske firmaer der gerne vil dropshippe der er også mange der ikke vil. De fleste reklamere ikke med det, de fleste af mine vare på hjemmesiden er dropshipping. Nogle vare er der størrere avance på end andre Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)