Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en banner-reklame på dette site koste?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Efter at have prøvet adskellige affiliate-programmer igennem flere år, uden de store indtjeninger, så er vi kommet til den konklussion at vi selv vil prøve at sælge reklamepladserne på vores site: Lokalbold.dk

Men da siden er henvendt til primært lokale fodboldelskere (lokal er i dette tilfælde: området omkring Køge Bugt, Stevns og lidt af midtsjælland), tror vi på at reklamerne også bør være lokale. Alt andet lige, så får alle parter også mest ud af dette.

Jeg har lavet en rotationspulje med plads ti 10 reklamer i hver kategori/størrelse, men jeg er stærkt i tvivl om hvad vi skal forlange herfor?

Vi har følgende puljer:

468x60 banner, der bl.a. ligger på forsiden: www.lokalbold.dk   

140x350 banner der bl.a. ligger på forsiden: www.lokalbold.dk

300x250 banner, på vores populære WebTV sektion: www.lokalbold.dk/webtv 

930x180 banner i bunden af de enkelte WebTV indslag : eksempel http://www.lokalbold.dk/webtv/id/index11-1806-04.html  

468x400 banner i hver enkelt nyhedsartikel: eksempel  http://www.lokalbold.dk/søren-fra-køge-tørner-ud-for-agf,1717.html 

Håber nogen har forslag til prissætningen og/eller kommentarer til at forsøge at sælge reklamepladserne lokalt fremfor affiliate.

Med Venlig Hilsen: Alex Hansen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44

Jeg ville satse på at kunne øge hvad du forventer giv den iværksættere energi , kan ikke tro det vilde det kan give lige nu kan ikke se du linker til facebook gruppe og fatter ikke de fleste links kunne simpelthen i ikke se dem når klikket ind på disse sider , få flere gode links sats kvalitet

Jeg ville satse mere på grundig gang videre formidling af viden sammenfattet med sigende titler

lav titler der henvender sig lokalt køge fodbold klub lav interne links struktur mod de ord der konvenere meste

lav en ordbog på siden

social profil er vigtigt vær lidt bred .

Lav flere måder end en side du videre formidler din side fra lav en bred satsning og få gang i www.lokalbold.dk   fodbold siden giv den fuldt ud med iværksættere energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 10:48

Hvor besøgt er jeres side?

I kunne jo prøve at estimere hvor mange klik de forskellige annoncer vil generere, og se hvor meget værdi det vil have for kunden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)