Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb og sælg virksomhed på Amino Virksomhedsbørs

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Amino Virksomhedsbørs er nu åben. Her kan du gratis sætte din virksomhed til salg og søge blandt de virksomheder der kommer til salg. Kig her:
http://www.amino.dk/virksomhedsbors

For brugere af Amino er det rigtigt nemt, da du kan bruge dit Amino brugernavn og kodeord.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:57
Det bliver spændende at få den skudt igang, glæder mig til at se hvor stor success den får.

Derudover synes jeg det er kanont man kan bruge sin aminobruger, men af en eller anden grund er gem knappen væk under indstillinger.
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:02
Kanont!

Så mangler der bare en masse indhold..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:14
Svarede dig også lige i dit andet indlæg, under aminos fødselsdag. Dem som opretter en bruger på virksomhedsbørsen, vil du så også få en profil på amino automatisk?

Er dette tilfældet, syntes jeg der skal gøres opmærksom på dette - så der ikke er folk som forsøger at oprette en bruger begge steder. Kunne også være smart så cookies fra amino også virkede på virksomhedsbørsen :-)

// Jesper Skov

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 10:32
Hej,

Ja opretter du en bruger på det ene sted, så kan du logge ind det andet sted med denne. Det kunne godt være man skulle gøre opmærksom på det.

Fejl og mangler må i meget gerne sende til mig på joachim@tankefuld.dk så får jeg det udbedret hurtigst muligt, og der er en del forbedringer på vej allerede :)

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:45

Tillykke med det nye spændende projekt, fedt initiativ. Det bliver spændende at se hvilke salg og hvilke ønsker der dukker op.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 11:46
Dato: 25-03-2007 10:31:38 Forfatter: Joachim Lykke Andersen
Ja opretter du en bruger på det ene sted, så kan du logge ind det andet sted med denne. Det kunne godt være man skulle gøre opmærksom på det.

Mvh. Joachim

Hej Joachim,

Det er vist en nødvendighed! Jeg var lige ved at oprette mig derinde, men fik så lige læst denne tråd først...

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:22
Jamen, tak for det Martin.

Så prøver jeg da lige med et varieret udbud af virksomheder/aktiviteter - og venter i spænding på køberne.

Hilsen Teddy

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:13
Dejligt at se nogle nye initiativer fra amino''s side :)

Ser frem til det bliver meget brugt :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:03
ved du godt, der er et andet firma, der hedder virksomhedsborsen, der handler med firmaer ? Mvh Smille
Side 1 ud af 6 (57 indlæg)