http://www.amino.dk/virksomhedsbors For brugere af Amino er det rigtigt nemt, da du kan bruge dit Amino brugernavn og kodeord. Dbh Martin |
Køb og sælg virksomhed på Amino Virksomhedsbørs
Derudover synes jeg det er kanont man kan bruge sin aminobruger, men af en eller anden grund er gem knappen væk under indstillinger. |
Kanont! Så mangler der bare en masse indhold.. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Er dette tilfældet, syntes jeg der skal gøres opmærksom på dette - så der ikke er folk som forsøger at oprette en bruger begge steder. Kunne også være smart så cookies fra amino også virkede på virksomhedsbørsen :-) |
// Jesper Skov
Hej, Ja opretter du en bruger på det ene sted, så kan du logge ind det andet sted med denne. Det kunne godt være man skulle gøre opmærksom på det. Fejl og mangler må i meget gerne sende til mig på joachim@tankefuld.dk så får jeg det udbedret hurtigst muligt, og der er en del forbedringer på vej allerede :) Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Tillykke med det nye spændende projekt, fedt initiativ. Det bliver spændende at se hvilke salg og hvilke ønsker der dukker op. |
|
Jamen, tak for det Martin. Så prøver jeg da lige med et varieret udbud af virksomheder/aktiviteter - og venter i spænding på køberne. Hilsen Teddy |
Ser frem til det bliver meget brugt :) |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.