Vi må bare sige, at Virksomhedsbørs virker! ![]() Et døgn efter vi indrykkede vores annonce havde vi modtaget mere end 15 seriøse henvendelser fra virksomheder, der var interesseret i at købe vores webshop med tilhørende varelager og et stort kundekartotek. Shoppen er solgt og alle er glade! |
Køb og sælg virksomhed på Amino Virksomhedsbørs
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Der er allerede meldinger om de første virksomhedssalg, så det er helt vildt! Kom endelig med mere, det er gratis og det virker :-) Dbh Martin |
Bare en tanke :) |
Hej Helmer Det er der skam, se her: |
Hej Martin, Når man bruger www.agera.dk linker den til; www.amino.dk/virksomhedsbørs istedet for; http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ :-)) |
Hvad så med alle os der har bruger på Amino i forvejen? Vi bruger jo bare vores sædvanelige amino-profil, og ser derfor aldrig de vilkår.. Eller overser jeg noget? :) |
www.nfdesign.dk
Ja jeg må sige, at vi fik også rigtig god respons på Virksomhedsbørsen efter vi lagde satte et firma til salg. Nu efter handlen er afsluttet, ville det dog være rart hvis man kunne slette salgsannoncen eller markere den som solgt ? Martin ? Samtidig ville det være rart, hvis man kunne få en email for hver besked der skrives til annoncen ? Martin ? :) |
Annoncehåndtering er med i den næste opdatering der kommer på sitet. Indtil da vil jeg gerne deaktivere annoncen, hvis du sender mig en mail eller PM. Hvis du sætter hak i "modtag mails" i indstillinger på sitet, så vil du modtage en mail, når folk skriver på din annonce, hvis du har angivet en fungerende mailadresse. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Ved ikke om jeg har nævnt det tidligere, eller i den mail jeg har sendt dig tidligere. Men jeg syntes at i skal få opdelt beløbene på siden, så fx 15000000 bliver til 15.000.000. Derudover syntes jeg at det er træls, at man ikke kan åbne flere annoncer på en gang, i flere faneblade. Selvom man åbner et link i et ny vindue/faneblad, åbner linket også i det nuværende vindue. |
// Jesper Skov