Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb og sælg virksomhed på Amino Virksomhedsbørs

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi må bare sige, at Virksomhedsbørs virker!  
Et døgn efter vi indrykkede vores annonce havde vi modtaget mere end 15 seriøse henvendelser fra virksomheder, der var interesseret i at købe vores webshop med tilhørende varelager og et stort kundekartotek. Shoppen er solgt og alle er glade!

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:43
Tju bang hvor det kører. Der er nu 26 virksomheder til salg og der er 13 der søger en virksomhed de kan købe.
Der er allerede meldinger om de første virksomhedssalg, så det er helt vildt!
Kom endelig med mere, det er gratis og det virker :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:05
Jeg sidder og tænker på om der ikke skal være noget juridisk krims krams på sitet? Evt, noget med at Amino fraskriver sig ansvaret for handlerne... eller noget om god praksis i forbindelse med salg, der er.f.eks. sat dandomain webshops til salg uden omsætning til priser der tangere at tage r*ven på folk.

Bare en tanke :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:44
Dato: 04-04-2007 16:04:44 Forfatter: Helmer Jeg sidder og tænker på om der ikke skal være noget juridisk krims krams på sitet? Evt, noget med at Amino fraskriver sig ansvaret for handlerne... eller noget om god praksis i forbindelse med salg, der er.f.eks. sat dandomain webshops til salg uden omsætning til priser der tangere at tage r*ven på folk.

Hej Helmer

Det er der skam, se her:

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 10:17
Godt klaret jeg totalt overså det....
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:40
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:09
Dato: 04-04-2007 19:44:18
Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 04-04-2007 16:04:44 Forfatter: Helmer Jeg sidder og tænker på om der ikke skal være noget juridisk krims krams på sitet? Evt, noget med at Amino fraskriver sig ansvaret for handlerne... eller noget om god praksis i forbindelse med salg, der er.f.eks. sat dandomain webshops til salg uden omsætning til priser der tangere at tage r*ven på folk.

Hej Helmer

Det er der skam, se her:

Hvad så med alle os der har bruger på Amino i forvejen?
Vi bruger jo bare vores sædvanelige amino-profil, og ser derfor aldrig de vilkår.. Eller overser jeg noget? :)

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:25
Ja jeg må sige, at vi fik også rigtig god respons på Virksomhedsbørsen efter vi lagde satte et firma til salg.

Nu efter handlen er afsluttet, ville det dog være rart hvis man kunne slette salgsannoncen eller markere den som solgt ? Martin ?

Samtidig ville det være rart, hvis man kunne få en email for hver besked der skrives til annoncen ? Martin ?

:)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 12:05
Annoncehåndtering er med i den næste opdatering der kommer på sitet. Indtil da vil jeg gerne deaktivere annoncen, hvis du sender mig en mail eller PM.

Hvis du sætter hak i "modtag mails" i indstillinger på sitet, så vil du modtage en mail, når folk skriver på din annonce, hvis du har angivet en fungerende mailadresse.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:57
Hej Joachim,

Ved ikke om jeg har nævnt det tidligere, eller i den mail jeg har sendt dig tidligere. Men jeg syntes at i skal få opdelt beløbene på siden, så fx 15000000 bliver til 15.000.000.

Derudover syntes jeg at det er træls, at man ikke kan åbne flere annoncer på en gang, i flere faneblade. Selvom man åbner et link i et ny vindue/faneblad, åbner linket også i det nuværende vindue.

// Jesper Skov

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)