Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor til enkeltmandsvirksomhed (København)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Iværksættere,

Så har jeg taget det spæde skridt og startet en enkeltmandsvirksomhed ved siden af mit lønmodtager job. Jeg må dog blankt indrømme at jeg ikke kender meget til dette område udover hvad jeg kort har læst her på sitet og på nettet, da jeg har en teknisk (ingeniør) baggrund.

Status pt er at min lille virksomhed har en indkomst på ca 7000-10.000 kr/måned, og meget begrænsede udgifter (kun til nye computere, server hosting, telefon etc), så det er ikke noget stort regnskab der skal laves - jeg har lige så meget brug for sparring og gode råd. Min virksomhed arbejder indenfor telekom og programmering.

Nogen som kender og kan anbefale en billig og reel revisor, som kan mødes gerne efter kl 16-17 (da jeg har mit alm. lønmodtager job jeg også skal passe)?

På forhånd tak for svarene :-)

/Mads

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:15

Hej Mads.

Udfra dit indlæg vil vi gerne være dig behjælpelige med noget rådgivning og sparring, hvis du har brug og behov for det.

Vi vil derfor i givet fald gerne tilbyde et uforpligtende møde med dig på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På et evt. møde vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:22

NymarkChristensen:

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Det var dog en herlig forside i har på jeres website. Love it!

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:32

Hej Mads :)

Jeg er selv i gang med processen om at starte op og lavede i den forbindelse en debat herinde, hvor jeg blev anbefalet et link, der hedder http://www.1264.dk

Hun har også nogle konsulentydelser i forbindelse med regnskab og samtidig nogle kurser i samme.

Efter hvad jeg har hørt er det ikke voldsomt svært, men overvejer selv at investere i et kursus i regnskab, så man selv har et overblik over det :)

Håber du kan bruge det og rigtig meget held og lykke :)

Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:27

Tak for svarene alle sammen - både her på forummet og private beskeder :) Jeg vil gå videre med de henvendelser jeg har fået nu - hvis der er flere som har et par gode kontakter, så bare spyt ud ;-)

Mvh,

Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)