Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping fra England

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude!

Jeg har en ide om at min webshop skal bygges op med dropshipping.
Nu kommer spørgsmålet så: Når nu min leverandør har sin forretning i England, kommer der vel til at stå at pakken er sendt fra England?
Har Danskerne det godt nok med at der står at varen er kommet fra England selvom de bestilte fra en dansk site?

Bonus spørgsmål (;... Hvor meget vil i skyde på at fragt koster fra England for pakker på under 3kg?

Marc C

Ung iværksætter med store drømme

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:47

Marc C:
Hej der ude!

Jeg har en ide om at min webshop skal bygges op med dropshipping.
Nu kommer spørgsmålet så: Når nu min leverandør har sin forretning i England, kommer der vel til at stå at pakken er sendt fra England?
Har Danskerne det godt nok med at der står at varen er kommet fra England selvom de bestilte fra en dansk site?

Bonus spørgsmål (;... Hvor meget vil i skyde på at fragt koster fra England for pakker på under 3kg?

Marc C

Det kommer an på lidt forskellige ting.

Skal kunden sende pakken retur til england, hvis der er fejl eller bare til den danske adresse?
Det kommer også an på, hvem du henvender dig til - om målgruppen har erfaringer med at handle online og tryg ved det.

Mht til prisen, så har jeg lige betalt 10pund i alt for 2 store flyttekasse på ca 10-12 kilo hver.

Jeg oplever tit, at fragtpriserne er langt billigere i england end herhjemme. Men prøv at hiv fat i GLS og hør dem omkring priserne.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:36

Hej Mark.

Jeg tror det er meget normalt. Ved hvertfald der er en del større danske internetshops hvor de så kommer fra udlandet selvom kunderne jo tror de køber dem herhjemme.

Hvad fragten angår kan jeg sender jeg dig lige en privat besked.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 12:26

Hej, tak for svaret!

Kunden skal bare sende pakken retur til den danske adresse, hvis der sker en fejl.

Hvis du har erfaring med dropshipping kan du så svare på dette spørgsmål: Hvad er bedst at gøre med hensyn til betaling til leverandør?

Marc C

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:22

Hej ,

Nogen som ved hvad man gør med moms på vare som dropshippes fra UK  ?

M

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 17:26

Du betaler din leverandør, som ekskluderer moms, da varen eksporteres til en moms registreret kunde i udlandet. Du opkræver dansk moms af din kunde, som betales tilbage til SKAT.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 23:26

Du kan evt. finde nogle priser her fra Royal Mail: 

http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?catId=400023&mediaId=9300094

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)