Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt gratis forum

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle Aminoer,

Jeg har igennem det seneste stykke tid arbejdet på et nyt projekt. Nu er projektet køreklar og kan forhåbentlig glæde en masse mennesker. Jeg vil skrive Jer et par linjer i håb om, at I vil være med til at sprede budskabet.

Det nye projekt hedder Sociale Rettigheder – www.sociale-rettigheder.dk Primært er siden for alle personer der modtager offentlig forsørgelse (dagpenge, sygedagpenge, kontanthjælp, starthjælp, ledighedsydelse, førtidspension), personer der ved, at de skal modtage offentlig forsørgelse i fremtiden, eller måske har modtaget offentlig forsørgelse i en periode. Derudover kan socialrådgivere, socialformidlere, virksomhedskonsulenter, jobkonsulenter have en stor interesse i, at deltage i debatter eller netværke for at søge information, udvikle viden om landsdækkende udfordringer eller frivilligt give erfaring og gode råd videre. Endeligt kan pårørende til personer der modtager offentlig forsørgelse have stor glæde af dette forum. Pårørende vil kunne netværke med andre pårørende om udfordringer i forhold til det offentlige, til en psykisk syg pårørende og dele viden og erfaring. Andre som ikke umiddelbart er nævnt ovenfor, kan også sagtens have en interesse i dette forum. Der er ingen grænser for, hvem der kan tilmelde sig og deltage positivt med viden og erfaring.

Når brugeren har oprettet en profil, kan vedkommende deltage i debatter, stille spørgsmål og erfaringsdele under debatforum. Jeg vil give gratis rådgivning hver onsdag fra 9-15, hvor der vil være mulighed for, at kontakte mig og stille spørgsmål eller eventuelt erfaringsdele.

Det skal oplyses, at det er fuldstændig gratis at oprette en profil på www.sociale-rettigheder.dk og stille spørgsmål, erfaringsdele osv. Derudover er rådgivning hver onsdag og løbende blogindlæg også gratis.

Jeg håber, at I har lyst til og mulighed for, at dele linket med Jeres netværk i en god sags tjeneste.

Med ønsket om en rigtig god sommer.

Louise Schelde Frederiksen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)