Hej , kigger på "ny" bil... har søgt lidt rundt på nettet, og fatter ikke hvordan normale folk har råd til at betale forsikringer , til disse biler...
Jeg er 27, har haft bil i 5 år uden nogen skader..... Det kan da ikke være rigtigt jeg skal betale så meget!?... Nogen der har erfaring med andre selvskaber som kunne være billiger?
Hvis du tager det der trafik sikkerheds kursus ting vil ALKA bliver den meget billigere ( skulle den ihvertfald gerne :D ) En bekendt gjorde den og forsikrede sin golf 5 GTI, hvide plader, som 18 årig for 12.000 årligt i fuld kasko :)
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Jeg mener bare det der kursus, respekt for fart, er for folk mellem 18 og 25... så er lige 2 år for gammel, desværre :)
Hmm...
Da jeg undersøgte det for et par måneder siden, ville jeg som komplet ny billist, alle forsikringer hos Alka og "respekt for fart" komme ned på et udemærket leje. Vi snakker 1000 kr mere i bilforsikring på årsbasis end mine forældre, som har været elitebillister de sidste mange år. (Godt nok for en ny bil uden særlig meget motorkraft)