Burde surftown ikke ligge inde med backups af alt? De havde da backup af alt der blev oversvømmet nede i den kælder i København, havde de ikke? Burde de så ikke have backup af alt? Så har du måske bare løjet af ren dovenskab. |
Vores site er blevet hacked - IGEN
Privatprodukterne hos Surftown er ikke omfattet af det backup-produkt som erhvervsløsningerne bliver tilbudt - af samme grund er privatprodukterne selvsagt også billigere. Alle privatprodukter kan genetableres i tilfælde af indholdet på serveren forsvinder grundet fejl/mangler fra Surftowns side. Som privatkunde har du således ikke mulighed for at få genetableret noget som du er kommet til at ødelægge eller har mistet fordi din løsning var usikker. Med et erhvervsprodukt kan du få genetableret dine data hvis du lyster. Det er ganske normal praksis med danske lavpris udbydere. |
... undtagen os, åbenbart! Vi tager fuld daglig og ugelig backup af alt, uanset prisklasse. Skræmmende, at (i hvert fald) daglig backup ikke er standarden hos alle udbydere, uanset pris. |
Jf. jeres egen produkt beskrivelse her: https://meebox.net/da/webhoteller/billigt-webhotel/specifikationer har I ikke fuld daglig backup på den billige prisklasse. http://awesomescreenshot.com/0d3gima0f Men ellers, betyder det så jeg som kunde hos jer, med et lavpris produkt, kan få genskabt data jeg også selv har ødelagt? Også selvom jeg risikerer min kode er en uge gammel... |
Hvis man bare husker at anmelde hans indlæg, så har de heldigvis en kort levetid... |
Har jeg self. gjort og John har taget affære. Han fik dog alligevel lavet en del indlæg. |
Jeg ved i hvert fald, at vi har både daglig og ugelig backup af alle webhotellerne. Om siden skal rettes eller vi skal stoppe med daglig på de billige webhoteller, må jeg lige finde ud af med min makker.
Ja. Skriv en ticket, så restorer vi gerne hvad vi måtte have liggende i vores backup u/b - selv hvis du selv har smadret din kode. |
Jeg ved at Surftown OGSÅ tager databackup af lavprishotellerne - de har selv meldt ud at de ældste backups af lavprishotellerne før nedbruddet var op til 3 dage gamle, erhvervskundernes backups fra dagen før. Tolk det som i vil, men jeg vil ikke lange ud efter Surftown på så tyndt grundlag. |