Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søges - godt alarmfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender nogen et godt alarmfirma i Østjylland, som man kan bruge til at undgå indbrud i erhvervslokalerne? Mail mig meget gerne deres navn og priser - jonathan@engodsag.dk
Tusind tak.
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:22
G4S tal med Erik Birch
Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:38

Tag kontakt til dit forsikringsselskab og lad dem råde dig, det betyder også at du opnår en lavere forsikringspræmie.
Forsikringsselskabet betinger sig naturligvis at der er tale om et godkendt alarmselskab, som også skulle sikre dig en ordentlig service. Jo større selskab du vælger, jo større bliver prisen - men det mindste er oftes et dårligt valg.
Det er jo ligesom forsikringer, man finder først ud af, hvor gode og servicemindede de er, når det er gået galt.
Og lige en sidste ting, få alt på skrift.
God Påske.

Med venlig hilsen

PB

Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:03
Jeg kan varmt anbefale firmaet der hedder Mecon som ligger i Hadsten. Har selv brugt dem i vores virksomhed og de er vildt pålidelige dygtige og sælger ikke mere end man har behov for. Tag fat i Frank (ejeren) og hils fra mig (Steen fra Shape i Århus) og så vil jeg garantere dig at du får en rigtig super betjening!
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 13:57
Jeg tror ikke du kan finde noget alarm selskab som kan "undgå" at der bliver indbrud, men de kan nok forsøge at forbygge det :-)

Efter at have prøvet diverse selskaber, har jeg fundet en løsning, og den er billig i abo. = TÅGE :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)