Hej Aminoer Jeg kan se at, der er mange her i Amino der er virkelige gode til at komme med deres konstruktive kritik af diverse sider. Vi kunne godt bruge nogle friske (og ikke mindst erfarene) øjne på vores shop. Hvad synes du, vi kunne gøre bedre? Hilsen Tina |
Hej Tina
På forsiden står der 0-12 og når man klikker videre står alderen 0-16. Jeg har en 11-årig og og en 13-årig, begge drenge.
Jeg synes, din side er pæn, og du har nogle søde ideer. Det signalerer overskud, at du fortæller om forskellige muligheder uden at skulle sælge noget (f.eks. tavlevæggen), men det ville være endnu mere interessant, hvis det lå for sig selv - måske i blog-form - frem for i butikken til 0 kr. Det var også let at finde rundt, selvom venstremenuen er meget lang. Du kan sikkert få en hel masse kunder. Det er en god idé at lave noget kun for drenge, man kan godt blive lidt træt af prinsesser og lyserødt.
Men jeg tror, at du ved rigtig meget om små drenge og ikke så meget om store: 0-12 er i mine øjne at strække den langt - jeg ville sige, at din shop strækker sig fra 0-9 år. Når man er 11 og (navnlig) 13 år, så styrer man stort set selv sine indkøb, enten i kontinuerlig og benhård forhandling med forældrene eller med et fast budget, som min ældste har. Og pengene kan sagtens blive brugt på nettet ("mor, hvor er det nu, kontrolcifrene står på dit Dankort" - som den 11-årige sagde for et par måneder siden, da han skulle melde sig til et eller andet arrangement..), men din butik og dens indhold henvender sig til småbørnsmødre og gavegivere til småbørnsfamilier. Så jeg ville blive endnu mere skarp vedr. de små og droppe alt om de ældre børn, så du fokuserer på en mere snæver aldersgruppe.
Der er ingenting i din butik, som jeg ville købe til mine børn og de ville selv handle andre steder, og jeg tror egentlig, at de er ret almindelige, sådan forbrugsvanemæssigt, du kan evt. se den ældste her: http://jonathansand.dk.