Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En verden af kontakter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er der jo ikke nogen der har sagt - og der står heller ikke skrevet nogen steder - at der FORBUDT at gå over åen efter vand; det er bare blevet en så almindelig læresætning: Der er jo ingen grund til at gå over åen efter vand...

Det er der for så vidt meget fornuft i - især hvis man ikke tænker på den "store remskive" - her i bette Danmark findes der massevis af kontakter, massevis af nye forbindelser at connecte med, at kultivere, at blive "dus" med - men derfor skal man da ikke afholde sig fra at skabe endog mange kontakter udenfor - og måske endda langt udenfor landets grænser.

Gennem de sidste to år har jeg brugt en del tid på at skabe forbindelser - indenfor alle typer brancher - ikke kun den branche jeg gør mig mest i - simpelthen for at få så bredt et netværk af kontakter som overhovedet muligt; så uanset hvilken ide man hiver ud af det blå, uanset hvilken reference man bliver spurgt om - så findes den - worldwide.

Det har givet anledning til rigtig man sjove og spændende samtaler - og jeg har fået øjnene op for såvel kulturer, forretningsområder og ideer, som jeg ellers aldrig har tænkt på - eller tænkt var mulige.

Men, men - det kræver enorm energi - og en del tid at skabe værdifulde kontakter - det er ikke svært - jeg vil nærmeste kalde det uhyre nemt at skabe i hundredevis af kontakter på ekstrem kort tid. Problematikken opstår blot i det øjeblik du indser at langt de fleste af de kontakter du skaber forbindelse til udelukkende tænker på at "tage" - og ikke så meget i at "dele" eller "give".

Der findes massevis af sites hvor du kan skabe nye forbindelser; hvadenten det er via rejekælling-portalen, Mingler eller de noget mere seriøse udenlandske sites, som LinkedIn.com (hvor du igennem dit eget netværk skaber nye kontakter) eller Ryze.com.

Ved ikke ikke om MySpace er anvendeligt - har ingen erfaringer er endnu, men må formode det i et omfang er brugbart - har ihvertfald stødt på mange kendisser og deres profiler...

Directmatches.com skal du ikke bruge tid på - mange af kontakterne er ikke ret meget værd; alle er jo på Directmatches fordi de kan tjene penge på at henvise andre til Directmatches, ergo ikke særligt anvendeligt, da det vil være oversvømmet af wannabees; du ved; dem der 250 gange i løbet af et år mailer dig eller IM´er dig MED endnu et affiliate MLM relateret link med et eller andet crap, hvor man angiveligt kan tjene en masse på ingenting.

Iøvrigt lidt samme tanke www.allnetworker.com  er bygget op omkring....! (uden sammenligning iøvrigt!)

Har du andre sites eller forslag som er værdifulde for dig, så kast fluks et link!

Go´ weekend!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:22
Dato: 23-03-2007 16:28:22 Forfatter:Lasse Burholt

Iøvrigt lidt samme tanke www.allnetworker.com er bygget op omkring....! (uden sammenligning iøvrigt!)

Nu håber jeg da at det var positivt ment

Meget kort vil ALN udover at være et sted hvor du kan komme i kontakt med netværkere fra hele verden også være et sted som vil være fyldt til randen med alle de hjælpeværktøjer vi alligevel bruger - prisen for medlemskab vil dog aldrig stige selvom vi vil blive ved med at tilføre nye features

Der er så meget på tegnebrædtet at jeg bliver helt overvældet

Nå men tilbage...My space kan også give gode kontakter. men det handler om hvordan man kommunikerer med folk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:43

Nå men tilbage...My space kan også give gode kontakter. men det handler om hvordan man kommunikerer med folk

Ja, det er en kunstart i sig selv....!

Og ja... forhåbentlig positiv outcome af AllNetworkers når I er i luften.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)