Vi er to unge iværksættere (en designer og en webdesigner) som ønsker at starte vores egen virksomhed. I denne sammenhæng ønsker vi så at få noget hjælp hvad angår leverandør og import. Da vi begge er studerende og ikke sidder med en kapital på 50.000-100.000 ønsker vi at finde en billig leverandør af vores produkt som så vil være t-shirts med print. Derfor stiller jeg jer følgende spørgsmål:
Hvor findes leverandører af sådanne produkter? (vi har forsøgt os på Alibaba.com. Dog er den side ret uoverskuelig og uklar)
Er det muligt at importere sådan vare uden at skulle betale enorme beløber i told?
Her har de et stort udvalg af tøj, bl.a. Hanes og du designer selv printet, de reklamerer med free shipping, prisen afhænger af mængden.
I kan starte med 10 t-shirts med print for under 1000 kr. og jeg så en anden amino der viser link til cool webshop for 25$. Sæt det op på et hotel til 50-100$ per år og i er igang.
Jeg er ikke sikker på at siden du linkede er noget for os, da vi søger en leverandør til en meget billig pris fra for eks. Kina eller Indien. Webshop designer og programmere jeg, og designs står min kompagnon for. Men tak for dit svar :)
Jeg hjaelper lige pt. et pladestudie med at finde en leverandoer til t-shirts med forskellige tryk, og har en agent i kina igang med at hente priser.
Nar vi handler i lande som Kina er der altid fokus paa maengder, og hvis jeres krav til tshirts kan haandteres afg samme leverandoer/trader som vi skal bruge i fremtiden, vil det styrke alle 3 parter (jer, pladestudie og Kina leverandoer)
Send mig en mail med tlf nummer og vi kan vende den over telefonen.
Martin
Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk
Hvad med at producere jeres t-shirts på Madagaskar eller Mauritius. Tekstil import fra Afrika har ingen import moms da vi kan levere på EUR1 certifikat.
Ønsker I at høre mere og venligst kontakt undertegnet på info@skandic-distribution.com, evt. check skandic-distribution.com