Ville høre om der var nogen derude som kendte til nogen firmaer som dropshipper elektronik varer. eks. bærbare, eksterne harddiske og alt muligt andet.
Hvis ikke i har et firma i tankerne som dropshipper, så bare skriv det alligevel.
Hvad syntes folk forressten om firmanavnet Ziipto? Firmaet skal sælge ting ligesom elgiganten, hapii & wupti.
Når det så er sagt så syntes jeg du skal registrere navnet da der er en reel risiko for der er nogle som kan finde på at gøre det for næsen af dig nu du har offentliggjort evt. måske kommende navn...
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Hvis ikke i har et firma i tankerne som dropshipper, så bare skriv det alligevel.
Nu skriver du forhandlere. Jeg kender ingen forhandlere der dropshipper, men jeg er heller ikke så meget inde i den branche. Men de fleste distributører laver dropshipping. blandt andet Actebis.
Men der er vist både fragt- og ekspeditionsgebyr på ordrerne, så inden du kaster dig ud i det, skal du huske at tage de omkostninger med i dit regnestykke.
Christian Lykke:
Hvad syntes folk forressten om firmanavnet Ziipto?
Jeg synes også det minder for meget om Zepto, og dem ville jeg helst ikke selv associeres med, for der er vist en del der har haft dårlige oplevelser med dem :o)
Pixmania pro, er jeg bange for at bruge, da jeg har gørt rigtig meget dårligt om dem.
Når jeg kigger på deres hjemmeside så er deres produkter også helt vildt dyre, i mit hoved kan jeg ikke se nogen fortjeneste, tværtimod. har set billigere vare i elgiganten frem for dem?
Nu skriver du forhandlere. Jeg kender ingen forhandlere der dropshipper, men jeg er heller ikke så meget inde i den branche. Men de fleste distributører laver dropshipping. blandt andet Actebis.
Men der er vist både fragt- og ekspeditionsgebyr på ordrerne, så inden du kaster dig ud i det, skal du huske at tage de omkostninger med i dit regnestykke.
Christian Lykke:
Hvad syntes folk forressten om firmanavnet Ziipto?
Jeg synes også det minder for meget om Zepto, og dem ville jeg helst ikke selv associeres med, for der er vist en del der har haft dårlige oplevelser med dem :o)
Hej myphoneshop.
Jeg vidste godt nok ikke at actebis lavede dropshipping. Har du nogen erfaring med dem?
Men ja jeg skal nok huske at tage fragt- og ekspeditions omkostninger med.
Er ked af at høre det med Zepto, men jeg syntes bare jeg har en god mavefornemmelse med Ziipto. hehe.
Jeg vidste godt nok ikke at actebis lavede dropshipping. Har du nogen erfaring med dem?
Vores fokus er selvfølgelig telefoner og tilbehør, så det er ikke fordi det er noget vi bruger flere gange om dagen. Men vi bruger dem da jævligt. Dog kun til erhvervskunder, jeg har ingen erfaring med at dropshippe til private.
Men på erhvervssiden, fungerer det 100 % upåklageligt.