Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges til stor projekt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at skaffe et netværk af dygtige folk inden for forskellige områder. Jeg vil lave et team, hvor vi løfer i flok og hvor ingen opgave er for stor eller for lille til os.
Vi er 3 indtil videre, men skal bruge flere.
Vi skal bl.a bruge en designer, en programmør og en sælger/salgschef.

Hele vores omdrejningspunkt er vores mediebureau som kommer til at hedde TrendWeb.dk
Herfra vil vi udbyde opgaver inden for forskellige kategorier og når vi får en opgave ind finder vi den bedste person i vores netværk til at løse den. DVS at vi IKKE skal lave noget gratis for nogen kunder, når en opgave skal løses er der penge i det.

Udover dette er vi ved at udvikle vores egne hjemmesider og det er alle i netværket med til, da alle kommer til at tjene penge på det.
Her er lige en oversigt, over kommende hjemmesider der er tilknyttet TrendWeb.dk

Alle sider er inden for niche områder, så vores mål er at ramme nogle områder hvor konkurrencen ikke er så hård.

Trendweb.dk
Er et mediebureau hvor vi laver hjemmesider og tilbyder markedsføring m.m. Alle vores produkter køre herfra
Fra trendweb tilbyder vi følgende sites

mentornettet.dk
Mentor nettet er et site, hvor iværksættere kan få hjælp fra a til z. De kan få tilknyttet en mentor, de kan skabe sig et netværk, de kan få juridisk hjælp m.m.

trendseek.dk
Er en unik søgemaskine, hvor der kun er danske sites i. Her kan man også oprette sin egen hjemmeside gratis, som bliver markedsført i søgemaskinen.
Her tilbydes nogle markedsførings pakker.

Kvindenettet.dk
Er et socialt medie for kvinder, hvor de kan skabe netværk, debatforums, foredrag m.m.

jimmisgarage.dk
En handelsportal som dba og guloggratis, her bliver der kun handlet med eksklusive varer

trenddate.dk
et social medie som har fokus på dating, hvor der bliver lavet dating events i hele danmark. Ikke en almindelig dating side, men med nicher

trendparent.dk
Socialt netværk for forældre, hvor der er tilknyttet pædagoger, lærer, sundhedskonsulenter m.fl. Her kan man som forældre, få hjælp til alt i dagligdagen
Udover dette kan man oprette events, få sin egen blog, skabe sig et netværk, deltage i kurser m.m.

Dette var meget kort beskrevet og du sidder nok med 1000 tanker lige nu, så tøv ikke med at kontakte mig på vovol@ofir.dk eller i PM

Mvh Jimmi Ørsø

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26

Hej,

Jeg skal lige have styr på det her. Du søger en programmør, som selvfølgelig bliver betalt for de opgaver der bliver lavet for kunder - men som jeg læser det, så skal programmøreren samtidig smide timer i de projekter du nævner - eftersom det eneste der virker er jimmysgarage?

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:34

Hej Kim

Nej det er ikke helt sådan, for flere af koncepterne er på trapperne og jeg har investeret i dem ude i byen. Men de ting som ikke er lavet endnu, vil jeg selvfølgelig gerne have bliver lavet internt og der må vi jo finde en løsning på det

Jimmisgarage er ved at blive lavet helt om, da det er noget gammelt der ligger der.

Håber det var svar nok?

Mvh Jimmi

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

Det besvarede i hvert fald mine spørgsmål.

Til sidst er det måske en god idé, at skrive hvilken type programmør i søger.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:54

Hej Kim

Ja det tænkte jeg også på, men det syntes jeg egentlig jeg vil tage i en dialog med den enkelte. For det er jo et marked som går stærkt og det kunne jo være der blev åbnet nye døre ;-)

Mvh Jimmi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:41

Hej Kim

En anden ing er, nogle af koncepterne er på abonnement basis og vil give en passiv indkomst. x antal % vil blive fordelt i netværket hver md, så vi også tjener penge i de lidt døde perioder.

Mvh Jimmi

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:50

Din tekst lyder lidt uprof.

Stor projekt     løfer i flok Big Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Det er selvfølgelig også interessant - men der er jo mange forskellige typer programmørere... jeg tror de færreste vil blive skræmt af, at i ikke selv er klar over, hvad i skal bruge.

Det kunne jo lyde, som om i søger gratis arbejdskraft. :)

Jeg tror i skal kigge på de løsninger i er ved at lave nu, og så lave en profil på, hvem i kunne tænke jer som samarbejdspartner.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:54

Hej Link

Nej måske ikke og det er bestemt ikke min stærke side. Det er vigtigt at man kender sine begrænsninger og jeg ved at jeg ikke skriver så godt.

Derfor har jeg også fået en af aminos bedste tekstforfatter med til at lave tekst på alle hjemmesiderne og er ved at få skaffet nogle ret kompetente folk i hus ;-)

Mvh Jimmi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:58

Hej Kim

Hvis det bare er de "færreste" som bliver skræmt er det ikke så slemt ;-)

Vi er igang med profil m.m. men vil gerne have et lille netværk ind på 6-8 personer som ved hvad de laver.

Udover dette har man jo selv stor indflydelse på koncepterne, da man er med i opstartsfasen.

Jeg ved ikke om du læste mig første svar, men nej det skal bestemt ikke hedde vi søger efter gratis arbejdskraft. 3 af koncepterne er snart færdige og de 2 af dem har jeg giver ret meget for.

Mvh JImmi

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)