Min definition af en iværksætter er, at man gør noget, som man har interesse for. Pengene er ikke det vigtige element. Men videre til min ide :) Jeg elsker de gode gamle tegnefilm. Lige fra Nøddepatruljen, Teenage Mutant Ninja Turtles, He-man og Sonic og en masse af de gamle old-school tegnefilmsklassiskere. Jeg går med tankerne om, at hvis det var muligt, at lave et event i f.eks. Aalborg, hvor jeg er fra, hvor folk samles, og ser afsnit af disse gamle tegnefilm imens der også er tid til at snakke med hinanden. Min ide er så også, at kunne tage kontakt til nogle af de danske skuespillere, som i sin tid var med til at ligge stemme til karaktererne. Måske også få en kendt personlighed som Jakob Stegelmann med. Det er selvfølgelig et event for os gamle nostalgiske fans af de gamle serier, men også en mulighed for det yngre publikum at opleve glæden ved de gamle serier. Men jeg tænker på, hvad der skal til, for at stable sådan et arrangement på banen. Der skal vel tages kontakt til f.eks. dr1 eller tv2, som har bånd med de gamle serier. Ligeledes lokaler. Det bedste ville være at man kunne bruge en biograf i f.eks. Kennedy Arkaden her i Aalborg. Jeg ved godt, at det måske lyder åndssvagt for nogen :), men hvorfor ikke lave sådan et arrangement, og se om der er folk, som møder op. En hyggelig event som vækker minder fra de gamle serier, vi er vokset op med. Jeg ville i hvert fald møde op :), og hvis man så også kunne få nogle interessante personligheder med. Nu snakker jeg kun om Aalborg, men man skal altid starte et sted. Så kan det altid udvides. Jeg ser bare hele idéen, som en hyggelig event, hvor folk med denne interesse kan mødes, og få en god aften. Jeg har haft skrevet flere indlæg herinde om mine idéer, men har aldrig ført nogen af dem ud i livet. De succesrige iværksættere siger, at man skal være villig til at satse alt på sin idé, uanset om det brister eller bærer. Det er bare svært, når man er studerende. Så tænker man tit over pengene. |
En sjov ide
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)