Jeg har 3 brugte kuverteringsmaskiner stående som jeg gerne vil sælge. Maskinerne er er købt hos Scani Danmark A/S og er ca. 3 år gamle står som nye har været startet op for ca. ½ siden år siden men har ellers ikke produceret i 1½ år. 2 stk. NEOPOST SI 78 2 stationer har kørt ca. 400.000 kuverteringer hver.
1 stk. NEOPOST SI 68 Maskinen har kørt ca. 150.000 kuverteringer. Er det noget du/i kan bruge så kontakt mig venligst med et bud eller lad os finde en pris. For flere informationer send venligst en mail så sender jeg billeder og data. Med venlig hilsen Martin Biil e-mail..: martin@bithouse.dk Telefon.: +45 70 218 218 Fax.....: +45 70 218 219 |
Kuverteringsmaskiner sælges
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
i gang, kan jeg da godt hjælpe dig med at prissætte dyrene - hvis det var det, der var din hensigt ![]() |
![]() Spøjs tråd...... ![]() |
Men måske er det en slags hollandsk auktion, hvor varerne falder hele tiden ? |
HA HA - Jesper, suverænt indlæg... Jeg vidste den her tråd ville blive sjov ! ![]() Martin - er du gået i chok ? Vi er nogle stykker ud over dig selv som også gerne vil vide hvad maskinerne koster ! ![]() Mvh. René |
Jesper hvis du får dem til den pris, så bør det være inklusiv en klausul om, at du skal levere billig kuverteringsservice til andre Aminoer ![]() btw og off topic, er der nogen som har en frankeringsmaskine man kan leje sig ind på? skal på et eller andet tidspunkt, nok omkring sommerferien, have frankret et pæn stak kuverter, men de skal sendes over en længere periode så vil ikke kunne benytte PostDK løsning med frankering... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
www.A4boksen.dk tilbyder hvertfald kuvertering. Ellers prøv google ;-) |
// Jesper Skov