Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento. Hvilke extensions er must have?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg sidder og roder med en ny Magento shop, og har tidligere arbejdet med Scannet1, Scannet2, OScommerce og Zencart, men aldrig før Magento.

Er der nogle moduler/ extensions eller hvad de kaldes, er er absolut must haves, som jeg bør installere, inden jeg for alvor går igang? Jeg tænker bl.a. på i forhold til seo, checkout osv. men i princippet alt.

Er der nogen større faldgruber, så man bør få en ekspert til at kigge installationen efter, inden man lægger en masse arbejde i shoppen?

Hilsen en der glæder sig til, at lære Magento at kende :-)

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Holder alle Magento folk ferie? :-)

Eller er Magento som standard bare så fantastisk, at der ikke er nogen forslag, hehe?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm one step checkout? det koster godt nok lidt men det er vist det værd IFHT. konverteringer.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Tak for dit forslag. Den er helt klart under overvejelse, men jeg vil vente til shoppen har kørt et stykke tid, så jeg kan måle forskel i konvertering.

Er der andre gode forslag?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Jeg skrev for noget tid tilbage denne blogpost - med et par anbefalinger.

Håber det kan bruges.


- Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I think you should have some magento extensions such as:

-  http://magentoonestepcheckout.net/ - Magento One Step Checkout extension makes all checkout steps appear together in a single page for customers to fill in their information and modify any step at once.

-  http://magentogiftwrap.com/- Magento Gift Wrap extension provides your customers an option of wrapping items and selecting gift cards before delivery.

-  http://magentomenu.com/ - Magento Mega Menu extension helps store-owners create professional magento navigation Menu easily without technical knowledge. Your customers can view and access products and categories just by hovering over the menu.

-  http://magentopos.org/ - Magento POS extension supports offline selling by enabling shop assistants/admin to create orders right from Magento admin panel all on one page!

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I have found an awesome magento extension. Magento Store Pickup - the best extension to add in-store pickup method to your online store. Besides, if you have bugs, their support teams will help you immediately.

Besides, if  you have trouble with cusomter management, you also should try Magento Customer Attributes - a perfect extension for CRM

Furthermore, you can keep customers' loyalty by using Magento Store Credit.

I hope these magento extensions can help you. Stick out tongue

Best wishes,

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)