Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Metalclips med tryk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Er der nogen af Jer der kender (eller selv laver) et firma der sælger metal- / stålclips med tryk på ?

Mvh.

Ingemann

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:06
Hej Ingemann

Det er sikkert alvorligt ment, men kunne altså ikke lade være at grine lidt

Du må nok lige uddybe det lidt nærmere... hvis det er almindelige clips til at holde f.eks. to stykker papir sammen, så vil jeg gerne se det trykkeri som kan trykke på sådan en clips, eller den kunde som kan få øje på trykket, hvilket vel formentlig er en del af planen ?

Lad os høre lidt mere om det - så kan vi nok hjælpe... alt kan jo lade sig gøre for den som bærer viljen i hjertet ! Selv tryk på clips...

Mvh. René

Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:39
Hej Rene

Jamen hvis jeg har bidraget til at du har fået dig et fredagsgrin - så fint nok.... - Eller at jeg har sat din tankevirksomhed på højtryk - så endnu bedre :-)

Nej - det er nogle flade stålclips som man sætter i kanten af papiret til at holde flere ark sammen - de kan købes i en del papirforsyninger - og i Asien med tryk på - men jeg kan ikke vente på en leverance fra Østen. - Derfor denne forespørgsel....

Mvh.

Ingemann

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:44
Hej Ingeman

Du kan tage noget røg og give igen - sådan skal det være...!

Jeg er med på hvad du mener... prøv at kontakte mediamouse.dk eller pbtryk.dk - jeg ved ikke om de trykker på metalemner, men det er forsøget værd og de er begge super flinke !

Lad høre om det giver pote - ellers må vi finde ud af noget andet.

Mvh. René

Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:01
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)