Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe backlinks

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg ikke også se tricket i en PM, Seo++? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:13

Må jeg ikke også se tricket i en PM, Seo? :-)

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 05:08

jeg vil sku også gerne se det:)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:50

Hmm jeg vil ikke dele et pr 8 .gov link med affliate sider sorry guys.

Men hvis i derimod har en webshop er I da velkommen til at skrive til mig.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:06

Seo++:

Hmm jeg vil ikke dele et pr 8 .gov link med affliate sider sorry guys.

Men hvis i derimod har en webshop er I da velkommen til at skrive til mig

Jeg kan skaffe et PR9 .GOV link. Men jeg deler ikke med sider om drugs, sorry Seo++

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 15:08

Hvis man laver en bio (profil) med links og ankertekst, og derefter pinger dem tæller det også?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark MK:

Rigtig mange af de backlinks man kan købe, er forumprofiler. Det vil sige at der bliver oprettet profiler på en masse fora som har signatur links. Disse er i sig selv ikke ret meget værd, det skyldes at du selv efterfølgende skal arbejde med indexeringen af profilerne.  Hvis du ikke sørger for at få læst din forumprofil, så får du ikke nytte af linket.

Vi sælger blandt andet links fra forum profiler

Selvfølgelig er denne type links ikke lige så god som fx. et link fra en top blog i ens egen niche, men vi skal også se på hvor meget tid man kan bruge på linkbuilding kontra hvad man ellers kan bruge sit tid på.

Vi leverer kvantitet til en ret billig pris fordi vi anvender outsourcing

Spørgsmålet som du skal stille dig selv er så om du mener at det er det værd for lige din hjemmeside.

Og lige til sidst. Vi pinger alle links der bliver oprettet så søgemaskiner ved de findes, men vi kan selvfølgelig ikke garantere hvad Google og de andre gør med dette.

Bemærk også at jeg ikke foregiver at rådgive om SEO! Der er jo nok "SEO eksperter" her på amino. Linkbuilding virker. Spørgsmålet er så hvor meget effekt det giver kontra hvor mange ressourcer (tid/penge) du skal bruge på det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:14

Mark MK:
Jeg kan skaffe et PR9 .GOV link. Men jeg deler ikke med sider om drugs, sorry Seo++

Hehe and I should care why?

Fordi jeg kører faktisk en helt, helt anden linkbuilding strategy.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 16:04

Rasmus Lindgren:

Mark MK:

Rigtig mange af de backlinks man kan købe, er forumprofiler. Det vil sige at der bliver oprettet profiler på en masse fora som har signatur links. Disse er i sig selv ikke ret meget værd, det skyldes at du selv efterfølgende skal arbejde med indexeringen af profilerne.  Hvis du ikke sørger for at få læst din forumprofil, så får du ikke nytte af linket.

Vi sælger blandt andet links fra forum profiler

Selvfølgelig er denne type links ikke lige så god som fx. et link fra en top blog i ens egen niche, men vi skal også se på hvor meget tid man kan bruge på linkbuilding kontra hvad man ellers kan bruge sit tid på.

Vi leverer kvantitet til en ret billig pris fordi vi anvender outsourcing. 

Spørgsmålet som du skal stille dig selv er så om du mener at det er det værd for lige din hjemmeside.

Og lige til sidst. Vi pinger alle links der bliver oprettet så søgemaskiner ved de findes, men vi kan selvfølgelig ikke garantere hvad Google og de andre gør med dette.

Bemærk også at jeg ikke foregiver at rådgive om SEO! Der er jo nok "SEO eksperter" her på amino. Linkbuilding virker. Spørgsmålet er så hvor meget effekt det giver kontra hvor mange ressourcer (tid/penge) du skal bruge på det.

Kan man få et par eksempler på links i har lavet? Send det gerne i en PM.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 16:06

Seo++:

Mark MK:

Hehe and I should care why?

Fordi jeg kører faktisk en helt, helt anden linkbuilding strategy.

Det var faktisk mere for at tage pis på det du skriver (Selvom jeg faktisk ved det), hvorfor må en affiliate gut ikke få muligheden? 

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)