Dejlig Dejligt.... fik lige smadret vores personbil i dag ... heldigvis skete der kun noget med bilen... MEN det er total skadet, og vi har jo selvfølgelig lavet en masse aftaler i weekenden med ungerne... Så nu spørger jeg lige herinde, om der er nogle der kender et sted i Århus hvor man kan leje en personbil til rimlige penge....Det skal være en bil hvor der er plads, da der skal være plads til hvertfald 2 autostole og en person bag i.... har kigget lidt på nettet meeen 2900 kr for en weekend er lige i overkanten....så kunne være super hvis nogle folk herinde havde forslag På forhånd tak :) |
Neeeeej-da:Dejlig Dejligt.... fik lige smadret vores personbil i dag ... heldigvis skete der kun noget med bilen...
MEN det er total skadet, og vi har jo selvfølgelig lavet en masse aftaler i weekenden med ungerne...
Så nu spørger jeg lige herinde, om der er nogle der kender et sted i Århus hvor man kan leje en personbil til rimlige penge....Det skal være en bil hvor der er plads, da der skal være plads til hvertfald 2 autostole og en person bag i....
har kigget lidt på nettet meeen 2900 kr for en weekend er lige i overkanten....så kunne være super hvis nogle folk herinde havde forslag
På forhånd tak :)
Hej,
Godt der ikke skete mere.
Jeg ved at one2move.dk er tilstede i Århus og det er vist OK billigt.
Ellers er der faktisk mange om udbudet, se google søgning