Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til prestashop (kodning)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nogle enkelte produkter i min shop, som jeg har lidt længere leveringstid på, end den normale 1-3 dage.
Det vil jeg gerne gøre minde kunder mest mulig opmærksom på, for at undgå uheldige situationer.

Inde på min produktside, står det lige over "Tilføj til kurv" knappen
http://fungadgets.dk/02iphone-4-silocone-covers/38-klart-cover-til-iphone-4.html

Og det er jo fint nok. Men jeg vil også gerne have det trukket ud til produkt oversigten, da man kan ligge vare direkte i kurven derfra.
http://fungadgets.dk/18-02iphone-4-silocone-covers

Det skulle gerne komme til at stå mellem prisen og den grønne knap. Jeg har prøvet at nuppe koden direkte fra produkt siden, men det virker bestemt ikke :)

Til dem der kender prestashop, er det den tekst der normalt hedder "Tilgængelighed" som jeg har rettet til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 09:37
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:14

Fungadgets:
Til dem der kender prestashop, er det den tekst der normalt hedder "Tilgængelighed" som jeg har rettet til.

Når du opretter en vare kan du jo tilføre en tekst der oplyser dette under "Tekst der vises når varen kan forudbestilles" her kan du jo angive den enkelte leveringstid per produkt for de ting du ikke har på lager, men som kan bestilles

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 10:19

Jepsen. Det er jeg godt klar over, og det er også det jeg har gjort ;)

Men det bliver stadig ikke vist på produkt oversigten. Der er mange der smider vare direkte i kurven der fra, så jeg vil rigtig gerne hvis det også kan blive vist der.

Se evt. de 2 link i min første post.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:26

Fungadgets:

Jepsen. Det er jeg godt klar over, og det er også det jeg har gjort ;)

Men det bliver stadig ikke vist på produkt oversigten. Der er mange der smider vare direkte i kurven der fra, så jeg vil rigtig gerne hvis det også kan blive vist der.

Se evt. de 2 link i min første post.

Ok - det kan gøres på 2 måder som er billigere end programmering.

1. Du lader leveringstiden indgå som en del af varens navn på 3. linie (leg med det så det passer, for ellers kommer varerne til at stå "skævt")

eller

2. Du sætter teksten ind på billedet, så det klart og tydeligt fremstår.

Skal du have lavet det du ønsker, så er det en ændring i koden og i princippet vel noget der skal laves som et modul, og som laver det "mellemum" der kommer for de varer der ikke har lang leveringstid.

Det er i min optik de mest simple løsninger som kan laves hurtigt og ændres hurtigt.

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 10:33

Det vil være en uoverskuelig opgave at skulle ændre det manuelt hver gang et produkt kom på lager, eller udgik igen. Så det vil jeg ikke kaste mig ud i.

Det er ikke noget der skal laves et modul til. Det er bare en lille stump kode der skal sættes ind. Jeg har koden, så jeg kan hente en bid af beskrivelsen, produktnavn osv. Jeg mangler blot en stump kode der kan hente den lille tekst med leveringstid.

Jeg har prøvet at tilrette den stump kode der står inde på produkt siden, men det er ikke rigtig lykkes for mig.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:38

Fungadgets:
Jeg har prøvet at tilrette den stump kode der står inde på produkt siden, men det er ikke rigtig lykkes for mig.

Gælder det alle din produkter denne leveringstid?

Og hvilken PHP stump retter du i?

Jeg tager afsted nu, men kan lige tjekke det lidt senere, da jeg selv sidder og roder med Presta disse dage..

Køb ren argan olie her

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:07

Hej Fungadgets,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det du søger, men jeg var lige en tur inde og kigge på din shop og ville dertil høre om en ting.
Hvilken version af prestashop har du? Og hvilken version har OPC har du?

Fordi jeg spørg, skyldes at jeg har store problemer med at få OPC til at virke på min side. Det går galt ved betalings delen hver gang. Og bagefter f... det helt på, så intet virker mere. Skal have en programmør hver gang får min ordre proces til at virke igen.

Mvh.
Danny  

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 11:16

Jeg kører med prestashop 1.3.2

Jeg har selv haft små problemer med OPC, men det ser ud til at det har noget med browser historik og cookies at gøre.
De gange jeg har haft problemer, er fordi jeg har været ved at tilrette modulet. Jeg har løst problemet ved at afinstallerer modulet, og derefter installerer det igen. Og så huske at slette cookies og browser historik. Så kører alt som det skal.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)