Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate startup søger folk der vil være med.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate's

Jeg ejer forskellige domæner jeg vil igang med at opsætte og køre med affiliate.
Jeg arbejder dagligt med digital markedsføring og kommunikation. Hjælper virksomheder med deres strategi i forhold 1:1 dialog via email, sms, sociale medier som facebook og landingpages.
Ved siden af er jeg ved at starte op som importør med videresalg for øje (+ egen webshop

Jeg har et nogle domæner som jeg i gennem længere tid gerne har villet opsætte og bl.a. bruge med affiliate muligheder.
Et domæne til Blog med Affiliate (Indenfor CRM)
Et domæne til portal løsning (tænker jeg) + affiliate (Indenfor Børn)
Et domæne til informationsside + affiliate (indenfor TV)
Måske du selv har noget at smide i puljen der kan sættes i søen ved samarbejde?? 

Jeg søger Amino'er der vil være med til at sætte gang i dette. Jeg har indset at hvis jeg selv skal sætte gang i det kommer der til at gå alt for lang tid!
Derfor søger jeg nogle der kunne tænke sig at være med. Der er ingen løn, men de der er med deler alle ligeligt rettigheder i mellem sig. Dvs. i starten bruger vi tid på de forskellige dele der er nødvendige ud fra de kvaliteter og evner vi hver især har. Begynder det på sigt at give indtjening, ja så deler vi lige over.

Hvem/Hvad/Hvor??

Tænker som udgangspunkt det kan hvem som helst!
Er du helt grøn indenfor disse ting, men gerne vil have erfaring og vil prøve dig selv af for at få erfaring eller du er en rutineret med flere års erfaring med gerne vil være med i noget nyt - så meld ind.
Hvis en dækker flere områder så fint. 

Hvor du bor er som udgangspunkt ligemeget (hvis du har en Skype konto og et webcamera) Jeg bor selv på vesterbro, københavn.
Du skal blot have lyst til dette så ser vi hvor det fører os hen!??
Meld ind her eller via PM.
Via PM kan jeg sende en kort beskrivelse af domæne og de ideer jeg har haft til dem. Det skal helt sikkert rettes til i forhold til dine input og ideer! 
Ser frem til at høre fra dig.

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)