Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på websshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry. Kunde eller ej, min stil er at gå direkte til sagen - ofte krydret med lidt ironi, som nemt kan misforstås, når jeg glemmer Wink

Jeg kører 1920x1080 og selvom jeg er en gammel mand, så jeg plejer jeg at kunne læse de fleste tekster :o)

"Uafhængig forhandler" er næppe en central information, men der kan være nogle, som bliver frustrerede over at de dårligt kan læse, hvad der står.

Mvh Troels.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg synes den kører ekstremt langsomt. Kunne være en god idé at få det speedet lidt op (du kan selv gøre noget på siden, men du kan også kontakte din hosting-udbyder og sige, du vil opgraderes til noget hurtigere).

Der udover er jeg lidt lunken overfor alle de forskellige fonte og tekst-farver på forsiden (er sikker på at Søren Sprogø er enig med mig). Prøv at lade dine font-størrelse og vægt afspejle, hvor vigtigt indholdet er. Forstået sådan, at de tekster, der er vigtige har større og federe font).

Ellers ser siden fin ud. Det er endnu ikke lykkes mig at finde nogle produkter, så jeg kunne ikke foretage et prøvekøb.

Held og lykke med det.

Morten Vadskær

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)