Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg godt købe domænet xxx-xxx.dk når xxxxxx.dk findes?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg nu den heldige ejer af Tilbehor-til-mobil.dk.

Håber alle synes det er ok, udover jan der ikke kan li o i stedet for ø :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:50

IværksætterGen:

Håber alle synes det er ok, udover jan der ikke kan li o i stedet for ø :)

Hilsen

Emil

Tillykke med det og god vind med projektet Smile

Køb ren argan olie her

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:52

IværksætterGen:

Tillykke, overvej om du ikke også skal købe med ø og oe også. Og lav dit setup så du får max ud af dit domæne med danske tegn.

/Brian

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:53

har overvejet det Brian tak :)

Tak for jeres respons. Det vil tage lidt tid før sitet er oppe, der er ekstem meget arbejde på.

Hilsen

Emil

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:00

Brian Reinhold Jensen:

IværksætterGen:

Tillykke, overvej om du ikke også skal købe med ø og oe også. Og lav dit setup så du får max ud af dit domæne med danske tegn.

/Brian

Hos forskellige udbydere så de ikke har samme IP adresse, hvorfor du vil få mere ud af det SEO mæssigt.

Køb ren argan olie her

Fra Gentofte
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46

Hej Emil

Med hensyn til dit spørgsmål om domænenavne, så er reglerne kort fortalt, at du ikke kan registrere et domænenavn og bruge det erhvervsmæssigt, hvis det er identisk eller forveksleligt med et registreret varemærke. Derudover skal du overholde reglerne for god domænenavnsskik. God domænenavnsskik ser bl.a. på din berettigelse til at bruge domænet. Hvis du fx. igennem mange år har brugt et navn for dit firma xxx-xxx og der allerede er et domænenavn registreret på xxxxxx, så vil Klagenævnet for domænenavne går ind og vurdere din berettigelse til at bruge xxx-xxx. Hvis du allerede har brugt det navn igennem mange år i forbindelse med markedsføring af din virksomhed, kan Klagenævnet nå frem til den afgørelse, at de to domænenavne må eksistere ved siden af hinanden. Hvis det derimod ikke er muligt at komme med en god forklaring på, hvorfor man lige ønsker at registrere det domænenavn, vil man kunne risikere at blive forpligtet til at ophøre med at bruge domænenavnet eller overdrage det til den anden domænenavns indehaver.

Jeg håber, at det besvarede dit spørgsmål.

Lene Juhl Kjerrumgaard (JUHL IP & Contract Consulting)

http://www.juhlconsulting.dk/

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:38

Lene Juhl Kjerrumgaard:

Hej Emil

Med hensyn til dit spørgsmål om domænenavne, så er reglerne kort fortalt, at du ikke kan registrere et domænenavn og bruge det erhvervsmæssigt, hvis det er identisk eller forveksleligt med et registreret varemærke. Derudover skal du overholde reglerne for god domænenavnsskik. God domænenavnsskik ser bl.a. på din berettigelse til at bruge domænet. Hvis du fx. igennem mange år har brugt et navn for dit firma xxx-xxx og der allerede er et domænenavn registreret på xxxxxx, så vil Klagenævnet for domænenavne går ind og vurdere din berettigelse til at bruge xxx-xxx. Hvis du allerede har brugt det navn igennem mange år i forbindelse med markedsføring af din virksomhed, kan Klagenævnet nå frem til den afgørelse, at de to domænenavne må eksistere ved siden af hinanden. Hvis det derimod ikke er muligt at komme med en god forklaring på, hvorfor man lige ønsker at registrere det domænenavn, vil man kunne risikere at blive forpligtet til at ophøre med at bruge domænenavnet eller overdrage det til den anden domænenavns indehaver.

Jeg håber, at det besvarede dit spørgsmål.

Lene Juhl Kjerrumgaard (JUHL IP & Contract Consulting)

http://www.juhlconsulting.dk/

Mange tak Lene det var stor hjælp!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)