Hej alle derude! Igennem mit studie (multimediedesigner uddannelsen på Københavns Erhvervs Akademi) er det obligatorisk at en ulønnet praktik periode finder sted på 10 uger fra senest d. 22 August. Jeg tilbyder jer derfor min hjælp til jer, i hvilket som helst form for arbejde dog inden for multimediedesignerens områder. Det kræver i har egen virksomhed. Nedenfor har jeg listet lidt om hvilket områder vi er oplært inden for, og hvor jeg ville kunne tilbyde min hjælp. Som multimediedesign studerende er vi oplært inden for 4 fagområder: Virksomheden Byder på emner som organisationsdesign, strategiudvikling. økonomi, projektarbejde, IT- jura, teknologiudvikling samt samfund og teknologiforståelse. Kommunikation og formidling Indeholder emner som. samfundsudvikling, kommunikation, markedsføring, mediesociologi, pædagogik, journalistik. Visualisering og konceptudvikling
Interaktionsudvikling Omfatter emner som realisering, programmering, konstruktion, modellering, databaser, datamatarkitektur og datakommunikation. Mine forventer er blot at indgå en en realistisk virksomhed, mærke den daglige arbejdsgang og så selvfølgelig hjælpe jer med hvad i nu kunne have brug for om det er grafisk design eller at hente kaffen en gang i mellem ;) Mvh Jimmi Nielsen Tlf: 51 92 37 51 Belgiensgade 4, 3.tv 2300 København S Jimmi.bo.nielsen@gmail.com |
Multimediedesigner søger praktikophold!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)