Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Import

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

Jeg er en dreng der gerne vil sælge mærkevaretøj, som Fx. Gucci og Evisu.
Jeg har kiggede hos mange hjemmeside fra kina og sådan men tør ikke bestille hos dem.
Så vil spørge om der var nogen af jer der køber sådan noget hjem til billige penge som vil sælge vidre til mig lidt dyrer end i selv har købt det for ?

Kort og godt søger jeg vel en Mellemmand til at impotere og sælge vidre til mig.
Hvis Mærkevare tøj ikke er muligt er jeg også meget intra. i at sælge Eletronik

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:33
Mht. elektronik, prøv at se www.pixmania-pro.com. De tilbyder dropshipping. Hvis du ikke ønsker alt for mange konkurrenter herhjemme er det nok en fordel at gå lidt stille med dørene ;-). Avcancerne er ikke så gode, men det har et vildt udvalg.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:35
Hej

Medmindre andet er bevist må du regne med at de billige mærkevarer er efterligninger, hvilket er forbudt at handle med. Elektronik er nok lidt lettere at komme i gang med. Har sendt dig en PM.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:39
De fleste hjemmesider fra Kina der sæger det koster ikke mere end 100 kr så regnet ikke med det var ægte men hvis der fandes en hjemmeside fra kina der solgte vil det være fedt.

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:51
Det er 100% sikkert kopier du finder på nettet fra Kina, men det er nu også lige meget. Selv om du kunne finde ægte varer, så kan du komme i vanskeligheder alligevel.

Først, mange gange er der en der har eneret på at sælge i f.ex. Danmark, så nytter det ikke noget at du importerer noget fra Kina og sælger det. Næst er at du ikke kan bevise at det faktisk er ægte varer, for det er DIG der skal bevise det.

Nogen gange kan man måske købe fra samme fabrik som laver de ægte varer, det er heller ikke nok. Det er ikke fabrikken der fremstiller varen der har rettighederne, det har indehaveren af navnet. Fordi en fabrik sælger ud af bagdøren, gør det ikke tingene til ægte af den grund.

Tror også du skulle starte med noget andet, eller finde et mærkevare navn der ikke er repræsenteret på det danske marked.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 15:10
Okay
Tak for det info

Jeg prøver mig i eletronik :D

Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:06

vil du fortælle hjemmeside hvor du bestiller dem fra.

vil gerne se det først

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:54

Husk at se jer for, hvis i kontakter grossister af elektronik online. Der er mange på nettet, rigtig mange fra især England, når vi snakker Europa, der prøver at få folk til at købe engros, ved at sætte priserne lidt ned i forhold til de seriøse. Dog er det sjældent de har en hjemmeside, og hvis de har, virker de som regel ikke videre seriøse. Så undersøg dem evt. på google, se efter godkendelser osv. Det bedste er selvfølgelig at få en anbefaling, f.eks en amino'er. Vi gør ikke i elektronik mere, så kan desværre ikke henvise en masse grossister, men det er altid godt at være vågen. Specielt når der handles med elektronik.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)