Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Facebook App - iFrame Tabs

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har nu udviklet min første Facebook App, da jeg ikke fandt dem der allerede eksisterede til at passe på mine behov. Håber I vil tage godt i mod den :-)

Det er en iFrame app der gør det muligt at få flere Tabs på dine pages. Her med ikoner du kan vælge i mellem og ikke bare de kedelig standard ikoner som man ofte ser.

Du installerer den ved at paste dette link ind på din facebook side. (Skal være logget på), da den ikke er offentlig endnu :-)
http://www.facebook.com/add.php?api_key=143494962391999&pages

Hvis du har lyst til at prøve den af, komme med gode ideer, kritik mv. så vil jeg blive meget glad. Den er gratis og det skulle gerne forblive sådan.

Husk at det er en pre-beta så enkelte fejl kan nok snige sig ind.
Jeg vil ikke gøre den offentlig før jeg har sikret at andre kan bruge den. Der skulle være skrevet hjælp og andre gode ting i selve app'en, men mangler der noget hører jeg gerne om det.
Der er ikke rettet for stavefejl mv i teksterne, men det kommer også.

Uhhh, det er så spændende det her. Jeg glæder mig til at høre fra jer.

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Fra  KJO Consult Skrevet kl. 21:47

Hej Lennart.

Umiddelbart så virker det også ret let. Jeg har dog det problem at mit html ikke bliver vist. indholdet er kun en hvid side. Og jeg har prøvet at logge ind med en anden ID. Intet virker...

Nogen gode svar der?

siden er http://www.facebook/tyrolerfest

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 01:16

Cool,

Jeg kigger med og tester lidt.

Drop bare arbejdet på en invite-app. Det virker alligevel ikke rent adfærdsmæssigt. Omvendt er der en lang stribe af side-ejere der står i kø for at kunne gøre noget, men de tænker ikke langt nok. "Er det en invitation der skaffer fans, eller er det godt content?"...

:-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:28

Hejsa

Tillykke med det, jeg følger lige med her, det lyder spændende.

Best regards

Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  KJO Consult Skrevet kl. 08:23

Hej Thomas

Det er jo både en invitation og infoside. Vi kommer ikke uden om at sider der designmæssigt ser flotte ud vil blive omtalt mere positivt end standard facebooksider.

Jeg bruger Static html app´en, men Jeg kan desværre ikke få mine html sider til at blive vist. Der er et eller andet jeg gør galt. Jeg har både prøvet at være logget ind som admin og logget ind med et andet navn.

Selve indholdet er kun grafik og lidt tekst. Grafikken bliver hentet ovre fra tyrolerfest.dk domænet. Jeg kan ikke finde ud af om det er fordi tyrolerfest.dk ikke kører med SSL certifikat.

Øv.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 09:33

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 09:34

Hej Thomas

Jeg har også bokset lidt med det, men jeg skal nok finde en løsning. Det er en Invite App og selvom Facebook gør det besværligt så skal det nok lykkedes :-)

Har du nogle ideer til mig omkring app's hører jeg dem gerne.

mvh. Lennart

Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  KJO Consult Skrevet kl. 01:38

hmmm, det virker heller ikke. Jeg har både forsøgt at smide noget eksternt html ind og derudover at smide noget internt html ind på siderne. Jeg kan sagtens få det vist når jeg gemmer og viser preview, men når jeg så vil se det på den offentlige side så er siden bare blank...

Er  godt nok kørt lidt fast... OG der er ingen tutorials der forklarer hvad man gør hvis man er kørt fast på dette område...

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 13:45

Hej

Prøv lige at sende mig den url, da gerne vil have vist i app'en. Så kan jeg fejlsøge. Jeg har ikke fået lavet ret meget på mine apps efter sommerferien, men det kommer snart igen.

mvh. Lennart

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 13:50

Rigtig rigtig fedt lavet Lennart!

Jeg vil da helt klart gøre brug af den, tak.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)