Dbh Martin |
Det kan godt være, at der burde have været et større antal bøger i første oplag :)
Tillykke med den gode PR!
Dbh Martin |
Det kan godt være, at der burde have været et større antal bøger i første oplag :) Tillykke med den gode PR! |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Her er lige et lille linke til artiklen... Og tillykke herfra.. :) |
![]() |
Nu har der jo været 2 aminoer der er blevet omtalt i tv fornyeligt, og som har givet en super positiv respons, er det så det man klader offline marketing der virker, eller er tv, online markedting, blev bare lige i tvivl ![]() |
![]() |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Sidder lige med Søndagsavisen og fik herigennem kendskab til amino.dk og måtte selvfølgelig være medlem. Dette forum er jo eminent... jeg glæder mig virkelig til at være en del af dette univers. Tillykke med udgivelsen, Martin - god ide at lade den udkomme som pdf - jeg er sikker på at det vil være en gevaldig appetitvækker. Hip Hip Hurra for de danske iværksættere. |
Jamen man kan jo snart ikke åbne en avis eller sit tv uden at du, Martin dukker op ![]() ![]() Kæmpe tillykke med bogen herfra |
Ja, det er flot gået!!! Hvordan gik det så igår. Er det Harry Potter go home ;-) Mvh Kim |
Tak til jer alle sammen for ros og opbakning, det er jeg rigtigt glad for :-) Man må sige at bogen har fået opmærksomhed, her er hvad jeg lige kan huske: DR1 Aftenshowet TV2 News TV2 Godmorgen Danmark Børsen TV Dagblade Børsen Erhvervsbladet Søndagsavisen (Forsiden oplag 2.6 million) Radio VLR Og snart: Politiken (Fredag) TV Lorry Brunch (Den 10. april) Se og Hør (Anden historie, men billede af mig og bog) Comon TV Så det er ikke så ringe endda. Nu må vi se om der bliver solgt nogle bøger, det kan man da håbe :-) Dbh Martin |