Denne gang kører jeg igen en fuldstændig vandvittig kampagne på call2action knapper. Det er ingen hemmelighed at et godt og velkonstrueret website ikke blot konverterer bedre, men ligeledes formår at få de besøgende til at udføre de handlinger du ønsker. Det er her Call2Action knapper har en væsentlig rolle at spille. I kampen om den besøgendes opmærksomhed handler det i allerhøjeste grad om at gøre det vigtigste, til det mest synlige. Og hvad er mere vigtigt end "TILFØJ NYHEDSBREV" eller "LÆG I KURV" og "KØB NU" eller andre elementer der virkelig skal være fokus på, på netop DIT website ? Det er ikke blot vigtigt for at dit website skiller sig ud og fremstår mere lækkert, men det kan være en vigtig brik til at få en højere konverteringsrate, og dermed få flere salg eller få flere tilmeldinger.
Her er et par af mine eksempler og tidligere knapper: (Copyrights tilhører de respektive klienter) KAMPAGNEPRIS: 39,00 DKK ex. moms pr. knap !ER DU GAL DET ER BILLIGT !Som jeg plejer, så er der en tids/plads begrænsning på mine kampagner, så det er med at slå til mens den er der. Sådan gør du:
Snup pladsen før din konkurrent, og se konverteringen stige. Sidste gang gik det stærkt, så tøv endelig ikke for længe med at tænke over tilbudet. Her er linket til sidste gang jeg kørte dette tilbud, samt de kommentarer de glade kunder havde til det: http://www.amino.dk/forums/t/99677.aspx?PageIndex=1 |
Så røg de første 2 pladser.