(Primært til professionelle fotografer - andre må dog også gerne læse med Hvis du er professionel fotograf og gerne vil have endnu flere fotoopgaver, så er annoncering på Google et effektivt værktøj til at nå ud til nye kunder. Efter lanceringen af mit Fotografoversigt.dk projekt for nylig har jeg hjulpet en håndfuld fotografer med at oprette målrettede AdWords annoncer, som kun vises i et afgrænset geografisk område (fx. Århus eller Fyn) og indenfor netop de søgeord/fotodiscipliner, som fotografen mestrer. (Se eksempel nedenfor). Jeg har sat arbejdet i system og kan derfor tilbyde følgende pakkeløsning til dig for kun 1.500 kroner plus moms:
Du betaler et engangsbeløb til mig på 1.500 kroner og derefter et par kroner eller fem til Google for hver besøgende (dog først når de første 650 bonuskroner er brugt op). Konverteringsraten er typisk høj. Hvis du er en dygtig fotograf og kan fremvise gode billeder på dit website, så bør en ny kunde højest koste dig cirka 100 kroner via AdWords. Hvis du er interesseret, så send mig en Amino besked eller kontakt mig via min hjemmeside. Mvh Troels. |
Tilbud til Fotografer - Google AdWords kampagne kun 1.500,-.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)