Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalder du dig selv coach eller psykolog?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søger coach eller (erhvervs) psykolog.

Jeg er iværksætter gennem en årrække, der får succes eller fiasko inden for kort tid. Succes vil sikre mig og min virksomhed økonomisk uafhængighed mens fiasko vil efterlade mig med gæld. Mit liv er således ved et vendepunkt.

Jeg har personlige problemer, som jeg har været ude af stand til at løse alene. Problemerne står i vejen for at jeg kan lede min virksomhed optimalt og derfor søger jeg hjælp.

Selvom jeg ikke forventer en gratis ydelse får du ikke betaling nu. Din betaling afhænger af mine professionelle resultater fordi jeg ikke har anden mulighed. Det er altså no-cure no-pay, som vi skal tale os tilrette om. Din vurdering af mig og min virksomhed vil naturligvis vil være en forudsætning for din endelige accept og din tid vil blive disponeret derefter.

Mine forventninger: Du er autentisk om din person og erfaring, da dette er nødvendigt for at få min tillid. Din professionelle situation er mindre relevant for mig. Vi skal have nogle samtaler over et forløb og vil i den forbindelse mødes i København.

Spørgsmål om opgaven kan kan sendes til mig via Aminos privat besked funktion fra min profil. Din henvendelse vil være helt uforpligtende men blive behandlet fortroligt af mig.

Jeg håber på at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)