Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør du ved cykler foran din butik?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Lasse Smith:

Jeg satte et skilt op som reklamerede med gratis cykler.Skype-Giggle



Kanon godt forslag.

Jeg så en gang en cykelsmed på Vesterbro, han havde en mini gravsten på fortorvet med en tekst i stil med "Her hviler den hund der sked her sidst".

Der lå ingen hundelorte bed jeg mærke i, så den gravsten har nok gjort et vist indtryk.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
hvor de ikke må stå.

Hvor står det i loven?

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
I mange tilfælde har man som butiksejer PLIGT til at fjerne cykler foran butikken. Det vil sige at man bliver straffet hvis ikke man gør det. Skilte med at cykler fjernes uden ansvar er på ingen måde ulovlige. Man må til enhver tid fjerne cykler uanset om man har pligt til det eller ej. - Det handler blot om hvordan de bliver fjernet.

Prøv du at snakke med den lokale politistation om du har lov til at fjerne cykler. Du vil få et nej. Fjerner du en cykel så har du ansvaret for den. Du kan ikke fjerne noget der ikke er dit "uden ansvar" - det er der ikke noget der hedder.

http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/CyklernesBy/KonkreteProjekter/OevrigeProjekter/Cykelparkering/Fjernelseafcykler.aspx

Citat:

Det er i dag kun politiet, der må fjerne cykler, som er parkeret, så de generer andre. Du kan henvende dig til din lokale politistation om det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Det handler blot om hvordan de bliver fjernet

Nej det handler om hvor langt væk de fjernes og selvfølgelig hvis man smider dem hen ad vejen, så kan man blive anmeldt for hærværk.

PJEDSTED:
Det vil sige at man bliver straffet hvis ikke man gør det.

Link til en byretsdom hvor nogen er blevet straffet for ikke at fjerne cykler?

Men hvorfor spørge om alt det her, du er jo sitets enfant terrible der ofte vil skide på lovgivningen, så er du bare en tøsedreng nu hvor det koster dig penge? hehe dobbeltmoral i bedste skuffe Smile

 

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Lasse Smith:

Jeg satte et skilt op som reklamerede med gratis cykler.Skype-Giggle



Kanon godt forslag.

Jeg så en gang en cykelsmed på Vesterbro, han havde en mini gravsten på fortorvet med en tekst i stil med "Her hviler den hund der sked her sidst".

Der lå ingen hundelorte bed jeg mærke i, så den gravsten har nok gjort et vist indtryk.

Ja, det er en rigtig god måde til at opdrage kunder uden at skrive negative regler overalt, humor hjælper og det får folk til at snakke om det og derved skabe opmærksomhed.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da utroligt så mange tosser der tror de kender reglerne.

Jeg er ikke interesseret i Jeres holdninger om hvad I tror der er rigtig eller forkert. Hvis jeg skriver at jeg har pligt til at fjerne cyklerne, så er det fordi jeg har pligt til det og så vil jeg ikke hører på tosser der ikke kender reglerne og mener andet.

Jeg er interesseret i en løsning der gør at jeg ikke behøves at fjerne så mange cykler hver dag.

Spar jeres links. Det er kun generelle eksempler og de kommer ikke hele vejen rundt!

xxx

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav noget som det Lasse Smith gjorde Yes

Jeg ville skrive et skilt:

Træt af din cykel?

Stil den her og vi skrotter den for dig...

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

PJEDSTED:
Det handler blot om hvordan de bliver fjernet

Nej det handler om hvor langt væk de fjernes og selvfølgelig hvis man smider dem hen ad vejen, så kan man blive anmeldt for hærværk.

PJEDSTED:
Det vil sige at man bliver straffet hvis ikke man gør det.

Link til en byretsdom hvor nogen er blevet straffet for ikke at fjerne cykler?

Men hvorfor spørge om alt det her, du er jo sitets enfant terrible der ofte vil skide på lovgivningen, så er du bare en tøsedreng nu hvor det koster dig penge? hehe dobbeltmoral i bedste skuffe Smile

 

 

Der er ingen dom, for de der har pligt til at fjerne dem glædeligt fjerner dem. Det er vel ikke så svært at regne ud..!? Det koster mig ikke penge kun tid. Ja jeg skider da gerne på lovgivningen og kaster da jævnligt cykler i containeren når nu den står der.  Men hvis du læser hvad jeg skriver, så er jeg ude efter en løsning der kan spare mig tiden.

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

PJEDSTED:
I mange tilfælde har man som butiksejer PLIGT til at fjerne cykler foran butikken. Det vil sige at man bliver straffet hvis ikke man gør det. Skilte med at cykler fjernes uden ansvar er på ingen måde ulovlige. Man må til enhver tid fjerne cykler uanset om man har pligt til det eller ej. - Det handler blot om hvordan de bliver fjernet.

Prøv du at snakke med den lokale politistation om du har lov til at fjerne cykler. Du vil få et nej. Fjerner du en cykel så har du ansvaret for den. Du kan ikke fjerne noget der ikke er dit "uden ansvar" - det er der ikke noget der hedder.

http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/CyklernesBy/KonkreteProjekter/OevrigeProjekter/Cykelparkering/Fjernelseafcykler.aspx

Citat:

Det er i dag kun politiet, der må fjerne cykler, som er parkeret, så de generer andre. Du kan henvende dig til din lokale politistation om det.

Enhver politistation vil sige ja, du må gerne fjerne dem. Det er rigtigt at der er ikke noget der hedder fjernes uden ansvar, men det har intet med sagen at gøre. Politiet har intet med at fjerne cykler at gøre. Det er teknisk forvaltning der fjerner cykler. - Og det gør de i 1000 tal hver måned. Jeg har i øvrigt et godt samarbejde med teknisk forvaltning der fjerner alle de cykler jeg samler i en møgbunke.

xxx

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Det var da utroligt så mange tosser der tror de kender reglerne.

Færdselsloven er entydig.

Og til at håndhæve loven har vi Politiet. Om de så har ressourcer til at være cykelryddere er noget andet, men måske de kender dig og så kan jeg godt forstå de har fået nok Smile

Den eneste tosse her er såmænd dig eller også skulle du lære at skrive hvad der reelt ligger til grund for din udfordring, om det er forhold reguleret af udlejer eller forhold i forhold til færdsel.

Måske vi skulle starte en FB gruppe der parkerer cykler hos dig, måske det kan få dig i bedre humør Geeked

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)