Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør du ved cykler foran din butik?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Lasse Smith:

Jeg satte et skilt op som reklamerede med gratis cykler.Skype-Giggle



Kanon godt forslag.

Jeg så en gang en cykelsmed på Vesterbro, han havde en mini gravsten på fortorvet med en tekst i stil med "Her hviler den hund der sked her sidst".

Der lå ingen hundelorte bed jeg mærke i, så den gravsten har nok gjort et vist indtryk.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
hvor de ikke må stå.

Hvor står det i loven?

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
I mange tilfælde har man som butiksejer PLIGT til at fjerne cykler foran butikken. Det vil sige at man bliver straffet hvis ikke man gør det. Skilte med at cykler fjernes uden ansvar er på ingen måde ulovlige. Man må til enhver tid fjerne cykler uanset om man har pligt til det eller ej. - Det handler blot om hvordan de bliver fjernet.

Prøv du at snakke med den lokale politistation om du har lov til at fjerne cykler. Du vil få et nej. Fjerner du en cykel så har du ansvaret for den. Du kan ikke fjerne noget der ikke er dit "uden ansvar" - det er der ikke noget der hedder.

http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/CyklernesBy/KonkreteProjekter/OevrigeProjekter/Cykelparkering/Fjernelseafcykler.aspx

Citat:

Det er i dag kun politiet, der må fjerne cykler, som er parkeret, så de generer andre. Du kan henvende dig til din lokale politistation om det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Det handler blot om hvordan de bliver fjernet