Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøj Jackpot og Cottonfield. Vil du byde?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

Jeg har en masse børnetøj i mærkerne Jackpot og Cottonfield. størrelser fra 94 til 176. 30-50 forskellige modeller og 6000 - 6500 styks.
der er både til piger og drenge. Jeg har ledt efter et lokale, for at holde et kæmpe lagersalg, men har ikke rigtig fundet det rette sted. Så imens jeg leder efter dette sted, er i velkommen til at byde på dette parti. Hvis den rette pris kommer, slipper jeg jo for at holde lagersalg, med det besvær der følger med.

Foruden tøj medfølger der også:
ca. 4000 plastikposer af mærkerne Cottonfield og Jackpot (4-5 kr. i indkøb per styk)
ca. 4000 keystraps Cottonfield og Jackpot
ca. 1000 pakker blyanter med 3 styks i hver Cottonfield og Jackpot

Bedste hilsner
Holger Tlf. 4025 6769

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 08:55
Hej

Ingen der byder? Måske er det for stort, så i er velkommen til også at byde på mindre dele. Der må da være nogen som har børnebutikker/nethandel, som gerne vil have fyldt deres butikker billigt op.
Jeg har mulighed for at sende billeder af nogle af de ting, som der er blandt partiet, hvor der er lidt mængder på.

Hvad med en kasse med 50 stykker tøj for kr. 1.750.- Blandet efter eget valg. Så kan i klæde jeres egne purke på for en billig penge. Ca 1/6 af normal butikspris. Så er der sku da ingen grund til at gå i Bilka eller Føtex.

Bedste hilsner
Holger

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:09
Jeg vil gerne byde 75.000 kroner for hele partiet! (Ved 6-6500 dele)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 09:25
Hej Brian.
Det er desværre ikke nok, til at jeg ikke vil vente på det rette lokale. Jeg sender dig lige nogle billeder af tøjet, og du vil kunne forstå hvorfor. Men rigtig mange tak for dit bud. Så er vi da i gang, som man siger. Den normale indkøbspris er kr. 550.000.--, så hvis det lå i en butik til normalpris, ville der være for 1,3 mill. Så 75 K er i underkanten

Bedste hilsner
Holger

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:28
Ja, vi fik da sat aktionen igang og jeg vil godt gå op til 100.000 kroner!

Jeg ved godt at det måske er for lavt for dig, men vi kan lave en hurtig afregning, hvis du gerne vil af med det.

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:47
Kan du sende billeder og varebeskivelse på en kasse der inderholder ca. 50 stk tøj, på bogio@ofir.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 19:37
Har sendt dig en mail.

Hilsen Holger

Så har jeg fundet en butik på Godthåbsvej 47 på Frederiksberg. Hvis i mangler børnetøj, vil jeg gerne kvittere med en Aminorabat på 20 % på vores i forvejen meget meget billige lagersalg af Cottonfield og Jackpot produkter.

Skriv en mail til mig på holger@jewels.dk, og jeg vil sende en Amino-rabat kupon.

Bedste hilsner
Holger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 19:41
Dato: 23-03-2007 16:47:19 Forfatter: Bogio Kan du sende billeder og varebeskivelse på en kasse der inderholder ca. 50 stk tøj, på bogio@ofir.dk

Du vælger selv, hvad du vil have og i hvilken størrelser. Fra på mandag eftermiddag, går vi i gang på Godthåbsvej 47. Frederiksberg

Bedste hilsner
Holger

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:58
fra kl hvad har i åbnet, og hvilke dage?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 20:11
Hej
Vi begynder at fylde i butikken mandag eftermiddag, så der vil vi være der, og så kører vi ellers derudaf fra 10-18. Vi har lavet reklame med lagersalg fra d. 1 april, så i andre har lige nogle dage, hvor det ikke vrimler med kvinder og mænd der bare elsker at handle børnetøj. Det siger jeg, som skal stå i butikken og sige "nej hvor er det sødt, det du der har fundet dig"

Næste gang bliver det sku speedbåde og crossmaskiner.

Hilsen Holger

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)