hej Jakob, Tillad mig at først give dig ros for dit design det er virkelig dejligt simplistisk og dernæst skrive at dine affliate sider aldrig kommer til at få en nice rank i søgemaskinerne P.ga. at de er mellem 90 og 100% reklamer og mellem 0-10% real content.
her kan du læse mere om hvorfor jeg kommer med den påstand.
Der er bare ikke så meget respons at komme med udover det du har fået, du har langt fra nok indhold på siderne og generelt er det bare en stor blanding af reklamer.
Prøv at spørg dig selv, Hvad giver jeg kunden af værdi?
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Der står ikke meget om hvad voks er på siden , start med at videre formidle en par 1000 tips så skulle der være lidt at arbejde men alt kvalitet bygges ikke på en dag og du er ikke startet rigtigt på første dag endnu, så i gang med de iværksættere hænder og skriveri i vild strøm
jo titlen er meget kort lige nu , men ikke ret bredt hvad står på siden , men husk fordel udnyt google viser op 67 tegn jeg mener denne her titlen <title>Billig Voks</title>
når går i gang med artiklen skriveri husk h1 og h2 og h3 i overskrifter og underoverskrifter og lav en god sigende interne links struktur på siden
Det er næsten det samme med sko siden , den har dog en længere titlen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er igang med at lave mere tekst osv, hvad kunne jeg f.eks skrive?
Til sko og voks?
jeg vil gerne komme med forslag du har vel starte disse sider som iværksættere fordi det er der din viden er største så du kan sikkert skrive 1000 vis artikler om dette emme
vis ikke har noget viden om dette emme bliver et nyt emme du må skrive om , altså du starte nogle nye sider eller begynder alt læse meget om dette emme , men meget hårdt at starte noget man ikke ved så meget om
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows