Jeg er ny herinde, så ret mig venligst hvis jeg laver fejl, jeg har læst mange gode indlæg, så håber jeg også at jeg kan få lidt hjælp. Jeg har pr. 1/1-07 flyttet min shop fra scannet til ScanCommerce og selv forsøgt mig med søgemaskineoptimering, men synes ikke jeg får nok ud af det, hvad gør jeg galt og er der noget jeg skal have ændret på min shop Det jeg gerne vil findes på er: sølv smykker - smykker - usb flash drive Håber på lidt hjælp Vh. klaus |
Juhuu... En nordjyde 

Hej, CyberImport og velkommen til på Amino. Håber du får mange gode råd herinde og bidrager med mange :)
På de sider der skal optimeres til til de søgeord, er der ikke rigtigt noget tekst, som søgemaskinerne kan crawle - og den tekst der er indeholder ikke rigtigt søgeordene (med undtagelse af USB flash-siden). Det er ikke så godt. Det smarteste ville være at lave en kort beskrivelse (inden eller efter listningen), hvor søgeordet indgår i, og evt. med en fin overskrift. Derudover så er konkurrencen hård, så det du skal gøre er at samle links til dine sider, for at viser Google, at din side er meget populær. Det vægter Google meget højt.