Kan man "låne" en dygtig erhvervspartner?Har lige startet servicevirksomhed og mangler en at "læne" mig op ad. Jeg har mange års erfarring som selvstændig, men er på ret bar bund i denne nye branche. Er der et sted hvor man kan låne/leje business-knowhow og hjælp til at komme videre mht. omsætningsforøgelse, marketing (den gode ) personale osv. Hvad har jeg af muligheder.........Hjælp! |
Hej Newboomer,
Det lyder som om du har behov for kvalitetssparring når du har været selvstændig før - selv om der kan ligge meget i det at være selvstændig. Det vil altid være en god ide at have nogle at "sparre" med således at man kan få vendt alle de spørgsmål der opstår.Det lyder som om du ikke blot har et enkelt spørgsmål her og nu, men kan have behov for over en periode at få kvalificeret assistance.
Jeg arbejder som rådgiver for opstartsvirksomheder, og har en koncept som er effektivt for disse til hele tiden at få fremdrift i virksomheden, omsætningsforøgelse mm. Ønsker du deltaljer så skriv en besked så vi kan tale sammen. Da rådgivningen er til mindre virksomheder koster det heller ikke spidsen af en jetjager.
Så du kan godt få den hjælp du ønsker - du definere selv hvor det er du har behov for assistance.
Venlig hilsen Jan