Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyveri ?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SPOT on Jan!

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Jan, Det var nu ikke for at miskreditere, blot af nysgerrighed - og fordi jeg jo holder øje med mine "konkurrenter" - og fordi trådstarter (som jeg ser det) lokker kunder i butikken på løgn og latin med forkert cvr, "lånte" billeder på testimonials samt påstået erfainger fra udlandet - til trods for at trådstarter har fortalt mig (da jeg ringede, for at bede hende rette firmanavn fra mit til hendes eget efter hun havde copy/pasted hele min hjemme side) at hun aldrig har haft kunder...!

Så jeg forstår ikke helt dit negative svar.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bryllupsarrangøren:
Så jeg forstår ikke helt dit negative svar.

Hvis du mener trådstarter har gjort noget ulovligt, bør du tage det udenfor amino, der er mange muligheder. Du kan endda få hjælp til det her på amino, så længe du gør det uden at hænge nogle ud.

Men at bringe det op her, ødelægger debatten for os andre, når du tager gamle tråde op, samt bryder amiono´s regler. Sidst og ikke mindst, gavner det ingen, bestemt heller ikke din egen virksomhed

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

beklager, var ikke opmærsom på trådens dato...

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var på ingen måde for at hænge nogen ud .... mit spørgsmål var på baggrund ar nysgerrighed

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryllupsarrangøren:

Kære Jan, Det var nu ikke for at miskreditere, blot af nysgerrighed - og fordi jeg jo holder øje med mine "konkurrenter" - og fordi trådstarter (som jeg ser det) lokker kunder i butikken på løgn og latin med forkert cvr, "lånte" billeder på testimonials samt påstået erfainger fra udlandet - til trods for at trådstarter har fortalt mig (da jeg ringede, for at bede hende rette firmanavn fra mit til hendes eget efter hun havde copy/pasted hele min hjemme side) at hun aldrig har haft kunder...!

Så jeg forstår ikke helt dit negative svar.

Jeg synes nu ikke mit indlæg var negativt. Kan bare se at folk til tider med urette er lige lovlig meget efter von Bale, da hun helt åbenlyst har nogle formuleringsvaneskeligheder som gør at det er bedre at spørge ind til hvad hun egentlig mener. Det er den ene side af sagen.

Jeg finder dog dit indlæg knap så humørfyldt af følgende grunde:

1. Du skriver ..Kære Jan.. For det første er jeg ikke din ""kære" og for det andet har vi ikke nogle relationer der gør at den tiltaleform finder berettigelse, hvorfor den virker nedladende.

2. Du postulerer noget du ikke ved noget om. Det kan være et SE nummer og dette kan ikke tjekkes nogle steder. Den korrekte betegnelse er dog SE istedet for CVR på en side, men du ved intet om hvorvidt hun lokker nogen ind på løgn og latin.

Så jeg finder faktisk at min antagelse, at det var for at miskreditere i en eller andet form er korrekt. Og hvis du holder så meget øje med dine konkurrenter, så har du for lidt at lave, og ISÆR hvis du holder øje med en som ifølge dine oplysninger ikke har nogen erfaring.

Da du postede indlægget blev du gjort opmærksom på at du var på vej til at skrive i en gammel debat, hvorfor det må formodes at du har haft et udpræget ønske om at bringe noget substansløst frem på banen.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bryllupsarrangøren:
beklager, var ikke opmærsom på trådens dato...

Det er jo løgn og latin (er det sådan det formuleres?) Når jeg forsøger at svare får jeg sådan en besked, og det gjorde du nok også.

Så selvfølgelig river du den kun frem for at miskreditere trådstarter. At du så fortsætter med injurier, må blive en sag mellem jer. Men kønt er det ikke :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christel, jeg kopierer ikke din side der er stor forkel på wedding4you og weddingdeluxe.dk

Hvad gør jeg ulovligt?

Jeg var den 2. bryllupsarrangør i dk,der har åbnet en virksomhed , det kunne du ikke lide... det kan jeg godt forstå.. jeg kom med bedre tilbud, priser og ideer til kunder.

Siden da har du kopieret alt fra mig, i øvrigt har du set min ny side som blev oprettet i dag med brudekjoler..... husk at kopiere den....:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I øvrigt hvordan gik det med kunden jeg har sendt til dig, fra Japan mener jeg de var...du fik aldrig ringet og sagt tak?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Nu tror jeg ikke vi får mere konstruktivt ud af denne tråd :-)

Jeg har låst den.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)