Hej Amino'er Vi skal have ryddet ud nu, så jeg har sat dette parti til salg alt for billigt Ca. 300 par damesko i rigtig lækker kvalitet, stort set alle sammen stadig med prismærker fra 199 til 499. Der er en lille rest af støvler som er mærket med priser helt op til 999. Jeg har endelig fået taget billeder af dem alle sammen (næsten, der er enkelte der mangler, men dem er der kun ganske få af!). De kan ses her: http://www.flickr.com/photos/quickdeals/sets/72157627076247554/ Som det fremgår af Flickr-siden vil jeg meget gerne have 35 kroner pr. par. Skulle det have interesse kan jeg kontaktes enten i en PM eller på info@quickdeals.dk for yderligere info. Skoene står på lager i Næstved og kan afhentes eller sendes med fragtmand. Bor du lige i nærheden (læs: på Sjælland) leverer jeg dem også gerne til dig. Mvh |
Woop! Op med den her!
Der er ca. 200 par tilbage nu, og jeg skal bare have dem skudt af, så kom med et bud i PM eller på mail info@quickdeals.dk.
Det er ikke en nødvendighed at aftage alle 200 par - splitter dem gerne op i to portioner.
Mvh
Peter