Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne starte en MINI virksomhed :) Hvordan skal det gøres?

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Min Webshop

Ja det er nemlig rigtig :) Jeg findes og det har jeg gjort i 11 år :D

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Peter Nilsson:

Jeg vil fraråde dig at chatte med voksne om dine idér/drømme gennem videochat og ligende.

Hvad er det for noget pis at fyre af ? Selvfølgelig skal knægten da netværke alt det han kan! Jeg syntes det er fedt at så ung en knægt kan se det fede i at iværksætte og i at bygge netværk, det skal bestemt tilskyndes!

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvad er det for noget pis at fyre af ? Selvfølgelig skal knægten da netværke alt det han kan! Jeg syntes det er fedt at så ung en knægt kan se det fede i at iværksætte og i at bygge netværk, det skal bestemt tilskyndes!

Jeg helt enig her...

Og det er vores "voksne" pligt at hjælpe, vejlede og ikke mindst beskytte så godt vi nu kan..

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Peter Nilsson:

Jeg vil fraråde dig at chatte med voksne om dine idér/drømme gennem videochat og ligende.

Hvad er det for noget pis at fyre af ? Selvfølgelig skal knægten da netværke alt det han kan! Jeg syntes det er fedt at så ung en knægt kan se det fede i at iværksætte og i at bygge netværk, det skal bestemt tilskyndes!

Yes

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste råd til dig Valdemar er så længe du er så ung, så syntes jeg hellere du skal bruge dine kræfter på at blive bedre til det du laver. Du for absolut intet ud af at starte en virksomhed som 11 årig. Tag heller og brug dine kræfter på at blive ekspert til at udvikle websites og sug alt den viden og erfaring du kan til dig og lige pludselig før du ved det, så er du så god, at der er nogen som åbner øjnen op for dig mens du stadig er ung og tilbyder dig et godt arbejde :)

Du skal nok tjene mange penge en dag, men istedet for at rode med en masse nu, så tag hellere og brug en masse tid på at blive bedre til det du laver.

Alt held og lykke og du skal nok blive til noget rigtig godt :) Bar fuld fart frem af og lær og lyt alt det du kan :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias Korn - matiaskorn.dk:

Mit bedste råd til dig Valdemar er så længe du er så ung, så syntes jeg hellere du skal bruge dine kræfter på at blive bedre til det du laver. Du for absolut intet ud af at starte en virksomhed som 11 årig. Tag heller og brug dine kræfter på at blive ekspert til at udvikle websites og sug alt den viden og erfaring du kan til dig og lige pludselig før du ved det, så er du så god, at der er nogen som åbner øjnen op for dig mens du stadig er ung og tilbyder dig et godt arbejde :)

Du skal nok tjene mange penge en dag, men istedet for at rode med en masse nu, så tag hellere og brug en masse tid på at blive bedre til det du laver.

Alt held og lykke og du skal nok blive til noget rigtig godt :) Bar fuld fart frem af og lær og lyt alt det du kan :)

Kun en ting og sige.  Du er og bliver lyse-slukker.    Og jeg tror ikke Valdemar gøre det for pengenes skyld men for udfordringen skyld, hvad skulle han have at tabe ved at gøre det han vil?

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

han taber absolut intet ved det, men det virker som om at hans interesse er og lave hjemmesider, derfor syntes jeg blot at han skal bruge sine kræfter på det nu. Det er blot min holdning

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Peter Nilsson:

Jeg vil fraråde dig at chatte med voksne om dine idér/drømme gennem videochat og ligende.

Hvad er det for noget pis at fyre af ? Selvfølgelig skal knægten da netværke alt det han kan! Jeg syntes det er fedt at så ung en knægt kan se det fede i at iværksætte og i at bygge netværk, det skal bestemt tilskyndes!

Enig. Respekt for en så ung gut der vil iværksætte.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal vælge for der er jo nogle begrænsninger når man er under 18 men man mister jo ikke noget ved at prøve..
Nu er jeg lidt forvirret :)

Venlig hilsen
Valdemar Bonde

-

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valdemar,

Fuld respekt herfra!

Du skal bare kaste dig ud i at lave nogle hjemmesider, hvis det er det du har lyst til at arbejde med lige nu.

Der er uden tvivl nogle kunder/samarbejdspartnere, som har et projekt liggende i skuffen, som du kan få lov til at arbejde på, og dermed få noget erfaring.

 

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)