Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du flikke én annonce sammen?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Nej, det gør jeg rigtigt nok ikke.

Jeg er vel en potentiel kunde ligesom dem der henvender sig direkte til dig.

Men synes når det nu er Amino (debatforum) er det da god stil at lave en tilbagemelding når man har startet en tråd. Men kan da godt være jeg er for fintfølende... Men sådan er vi så forskellige...

Normalt ville jeg også skrive tak for hjælpen, men jeg har også lagt det fra mig - Fordi at mediet blandt andet holder 3 ugers ferie, og jeg derfor ikke har fået noget svar fra dem endnu.

Hej Mark,

Synes bare der er rigtig mange, der bare starter en tråd op for at sluge hjælp og råd til sig, men aldrig vender tilbage med, hvad tråden havde givet dem af resultat.

Faldt bare lige over denne, så det er på ingen måde personlig ment...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:46

Yes jeg fik sørme en 1-stjerne - Jeg gætter på at ingen vil stå frem?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark MK:

Yes jeg fik sørme en 1-stjerne - Jeg gætter på at ingen vil stå frem?

Når du nu går så meget op i de stjerner kan du da bare blive plus-medlem. Så behøver du ikke skrive i tråden for at spørge hvor den kommer fra, men kan selv se det.

...og skal lige tilføje, at stjernen ikke kom fra mig, men nok en anden, der måske deler min mening om at svare pænt og ordentligt samt give feedback på en tråd man selv har startet!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:27

Når du nu går så meget op i de stjerner kan du da bare blive plus-medlem. Så behøver du ikke skrive i tråden for at spørge hvor den kommer fra, men kan selv se det.

Jeg for vel ingen mening fra folk selvom jeg ved hvem det er? Jeg har ikke brug for at vide hvem det er, for jeg er ikke "hævngærrig" Desuden så har jeg allerede udtalt at jeg er glad for alle jer andre, for så kan vi nasserøve køre på frihjul.

...og skal lige tilføje, at stjernen ikke kom fra mig, men nok en anden, der måske deler min mening om at svare pænt og ordentligt samt give feedback på en tråd man selv har startet

Nej det gik jeg heller ikke udfra, det billede har jeg ikke af dig. Men jeg synes faktisk jeg svare ordenligt og pænt - Men korrekt jeg lukket ikke tråden, kan vitterlig ikke se det store problem i det!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Mark MK:

Jeg for vel ingen mening fra folk selvom jeg ved hvem det er? Jeg har ikke brug for at vide hvem det er, for jeg er ikke "hævngærrig" Desuden så har jeg allerede udtalt at jeg er glad for alle jer andre, for så kan vi nasserøve køre på frihjul.

...og skal lige tilføje, at stjernen ikke kom fra mig, men nok en anden, der måske deler min mening om at svare pænt og ordentligt samt give feedback på en tråd man selv har startet

Nej det gik jeg heller ikke udfra, det billede har jeg ikke af dig. Men jeg synes faktisk jeg svare ordenligt og pænt - Men korrekt jeg lukket ikke tråden, kan vitterlig ikke se det store problem i det!

Dig selv der jo lige skulle lave endnu et indlæg omhandlende en stjerne. Ja, lad os endelig holde den her. Der er ikke mere gods i denne tråd.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)