Tillykke med fødselsdagen! Lyder interessant og så med lidt rabat.. det kan vi jo lide :)
Jeg er på udkig efter en ny hjemmeside og vil gerne have en CMS løsning med. Jeg kan se I har sådan en løsning, men I har ingen demo... Jeg har ikke meget forstand på de forskellige systemer, og vil derfor godt have et CMS hvor alting er let og ligetil...og umulig at lave fejl i.... hvis sådant et system findes?
Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder
Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk, så skal jeg vise dig det system vi selv har udviklet hvordan det ser ud.
Det er netop lavet sådan, at alle og enhver skal kunne opdatere sin hjemmeside. Og hvis du ikke kan finde ud af det, så retter vi gerne lidt i systemet sådan så du nemt kan finde ud af det.
Nogle flotte logoer du har lavet, dog lidt syndt at dit eget logo ligner en af dine kunders logo og samtidig ligner telias logo. Da jeg synes nogle af de andre du har lavet er rigtig flotte.
@ Martin Tygsen & 072dpi Tak for din ros Martin, men det er bevidst at logoet til bookingman.dk samt trofo.dk ligner det samme, idet de tilhører samme firma, nemlig os ;-)
Så der skulle være en rød tråd mellem logoerne også.
Dog har vi ikke ladet os inspirere os af telia logoet, men kan godt se en ligheden hvad i mener.
Vores logo skal symbolisere en mand eller et T, der servicerer forskellige services.
Dog har vi ikke ladet os inspirere os af telia logoet, men kan godt se en ligheden hvad i mener.
Vores logo skal symbolisere en mand eller et T, der servicerer forskellige services.
Tjaah er jo svært at lave unikke logoer, selv MT Højgaard ligner jo en fransk teleudbyder, og den blå, gule, røde og lilla farve er jo ikke unikke farver som Telia har patent på