Hej Aminoer. Jeg sidder og skal til at lave nogle skabeloner til nogle dokumenter der skal være på mit kommende site. Kort fortalt: På sitet skal der være en download/Print sektion til børn, hvor de kan printe nogle skabeloner ud, som de så kan sidde og klippe og male derhjemme. Er ikke noget jeg nogensinde har gjort mig i, og er bare for at have lidt "ekstra" på sitet til børn, sådan nogle gratis ting. Jeg har en klar ide om hvad det er jeg skal have lavet, men er gået i stå da jeg ikke ved hvilket program jeg skal bruge til det.. Jeg poster lige et billede for at forklare hvad det er jeg har brug for:
Det jeg skal lave er en skabelon, hvor der udenom er disse "klippe streger" (hvad fanden hedder de? stiblede linier? Haha) + en saks som vist på billedet. Det er et must at man i programmet kan lave andet end lige streger, da der er buer nogle af mine ting, ligesom på billede i ser på billedet jeg har postet.
Som sagt er jeg slet ikke inde i alt det med sådanne ting, og jeg kunne sikkert betale mig for det og få det lavet, men som med alle mine andre ting, så vil jeg godt selv være den der laver det hele. Så beklager hvis jeg stiller et torske dumt spørgsmål, men jeg har som sagt bare ingen anelse om hvilket program jeg skal bruge.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med anbefalinger af et program :)
På forhånd tusind tak og hav en vidunderlig dag :)
/Frk. Jensen |
Hvis du selv vil lave skabelonerne så ville jeg forslå illustrator, programmet koster men du kan hente en prøve version i 30 dage og se hvad du synes om det.
Programmet er også vector, dvs at de skabeloner du laver ville du kunne forstørre uden at blive forringet. :)