Jeg er ved at udvikle en app til facebook. Jeg prøver at finde en programmør på elance. Men jeg er bange for at han snupper ideen. Ved godt det er nogle gange bare at stole på folk. Men ellers hvad ville i gøre for at tjekke firmaet personen på elance. Har læst en til af anbefalingerne. Mange tak på forhånd |
brug en af de bedre webmaster der har at designe hjemmeside som sit arbejde en amatør der tror lige hurtigt kan klaske det op og byder måske 500 kr vil tit miste motivation til at lave det godt nok inden han er færdig har en anden startet samme ide da ham den billige arbejdet simpelthen så langsomt og kvalitet var simpelthen så dårlige at denne aldrig blev færdig
efter 6 måneder vente giver du op , og må finde en anden , kan være amatør fatter ide er god og køb hurtigt hjælp hos en anden til få den ide op at køre , men det er kun normalt amatør der stjæler andres ideer de gode og respekteret webmaster her på amino.dk stjæler ikke andres ideer
tro på din ide og find en respekteret webmaster der går op i sit fag og har sin faglige stolthed