Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til et spil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en god ide til et spil.

Jeg har fundet folk der kan hjælpe med at lave spillet.

Og jeg er også næsten sikker på jeg har fundet finansiering.

Mit spørgsmål er omkring indholdet.

Jeg har arbejdet på ideen længe, men nu er jeg ved at få lidt kolde fødder.

Der er meget vold i spillet da hoved emnet er at man skal dræbe folk der har irriteret en, for eksempel svigermor, eller sin x kæreste.

Der er ingen regulære våben, men mordene foregår med almindelige redskaber. som at smide en reol ned over personen, eller drukne dem i akvariet.

Jeg ved ikke helt hvordan reglerne er for vold i USA. Hvis der er for meget vold vil de mindre forbrugere så afprøve det og jeg risikere at blive sagsøgt?

Hvordan ved man om der er for meget vold?

Der er en rating på mange spil. Der hedder pg. og så en alder.

Men hvem vælger aldersgruppen for dette?

Og så de forskellige ikoner der er ved siden af hvor der er meget vold og blod.

Er det umuligt at sælge et spil hvis det er meget voldeligt?

Jeg har snakket med mange unge danske drenge i alderen 16 - 20 og mange af dem syntes det lyder som et godt koncept og som noget nyt.

I Danmark er der jo ikke det samme problem med at der er for meget vold i spil.

Det er derfor jeg spørger specifikt til USA da jeg nødig vil løbe ind i for mange problemer.

Håber der er nogen der har nogen råd.

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:23

Hej Lyskjaer.

Helt generelt ville jeg ikke turde satse navn og firma på et voldeligt spil, som du allerede nu har dine tvivl omkring.
Kunne du ikke kontakte spil leverandør eller udbyder i USA og høre omkring forhold og regler på området, naturligvis uden at røbe dit nye spil?

Hvordan går det ellers med at blive kendt?

Peter
Danmarkshop.com

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:32
Jeg kan ikke se problemet? Der findes tonsvis af spil der går ud på at slå folk ihjel på mere eller mindre underlige måder. Vel at mærke spil der er meget populære og sælger kassen. Så kommentaren med at "satse navn og firma på et voldeligt spil" fatter jeg ærligt talt bjælde af. Jeg ville sgu gerne krediteres som ophavsmand for et spil der sælger millioner af eksemplarer... who wouldn''t?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:33
> Jeg ved ikke helt hvordan reglerne er for vold i USA

Jeg gætter på at det er forbudt

Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 17:06
Jeg kan kun være enig.
Vold i USA er garanteret forbudt.
Jeg tænkte nu mere på det sager man hører om hvor unge har spillet et spil, og bagefter har de efterlignet det med rigtige våben.
Det ville jeg nødigt have hængede på mig.

Angående det at satse navn og rygte har jeg intet imod.
Jeg ved at det er et rigtig godt spil, og det er i hvertfald nyt og ikke set før.
Min bekymring var om der var nogen love omkring vold i spillene, og om man kunne sagsøges?
Samt hvor stor indflydelse det har på salget af spillet.
Vil jo gerne have at spillet sælger godt. Og hvis det ikke kan sælges på grund af vold så skal det ændres.

Det der med at blive kendt det kører stille og roligt.
Indtil videre er der flere folk der begynder at kende mig, end folk der glemmer mig.
Så jeg tror det går fremad.

Mange tak for jeres svar. Håber i har flere ideer

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:59
Det er en underlig verden vi lever i, ik?

Bare klø på og få dit volds spil på gaden hurtigst muligt.

Du har jo intet imod at satse navn og rygte, så der skulle jo ikke være noget som holder dig tilbage, for at score kassen. Så jeg mener da ikke, at du skal bekymre dig om, hvad folk tænker, tror og kan finde på, efter de har spillet dit nye volds spil - sov du bare trygt om natten.

Hvis du ikke 100 % kan stå inde for det du foretager dig og nøje har gennemtænkt samtlige alle evt. reaktioner, følger og hvad ved jeg - så skulle du måske kraftigt overveje at foretage dig noget andet.

Det hænger ikke rigtigt sammen, vel? Måske skulle du lige sove på det!!!

Med venlig hilsen

PB

Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 18:26
Jeg mener at jeg 100 % kan stå inde for mit spil. Der er masser af vold.
Men det er underholdning, og det er intet i forhold til den vold vi hører om i nyhederne hver eneste dag.
Det er humoristisk vold mit spil er bygget op på.

Jeg siger tak for svarene og vil arbejde videre med spillet. Nu har jeg fået lidt flere meninger om vold aspektet, og de er positive mener jeg.
Så takker endnu engang

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)