Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg leder efter en genial programmør, der ved, hvad jeg tænker, før jeg tænker det.

Aktuelt skal jeg have udviklet et forholdsvist simpelt, men helt fejlfrit system, som kan organisere nogle bookinger og sende e-faktura ud til de, som har booket.

Vi taler uendeligt mange emner og uendeligt mange brugere. Emnerne kan deles op i uendeligt mange grupper.

Har du lavet noget lignende, eller kan du fortælle mig den indlysende måde, opgaven skal løses på - så send mig en mail.

Betingelserne er barske: Hvis du kan få mig til at tjene penge, tjener du også selv penge.

mvh Hans

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:57
Dato: 21-03-2007 08:36:30 Forfatter:Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Betingelserne er barske: Hvis du kan få mig til at tjene penge, tjener du også selv penge.

Hej Hans,

Vil det sige at såfremt din idé ikke er god, skal programmøren også straffes? ;-)

/Charly

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:02
Dato: 21-03-2007 10:57:14 Forfatter: Tyllesen 
Vil det sige at såfremt din idé ikke er god, skal programmøren også straffes? ;-)

Næh - det vil sige, at jeg kun får kunden helt i hus, hvis min underleverandør på forhånd kan vise, at han kan levere den rigtige kvalitet.

Hvis han kan det, er der til gengæld penge at tjene.

Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:05
Hans, markedet er imod dig :)
Det er sindssygt svært at få gode udviklere for tiden, og dem der virkelig kan deres kram kræver høje faste lønninger. Så hvis du stiller de krav du gør, tror jeg ikke du får fat i de bedste folk på markedet.
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:23
Hans, har sendt dig en PM.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:40
Hej Hans
Vi er en af de virksomheder som besider de kompetencer du står og skal bruge, men som deMib siger så bliver vi nok nød til at kræve en konsulentbetaling for kundespecifikke udviklingsopgaver.
Jeg tror måske det bliver lidt svært at få den fornøde arbejdskraft uden at få pengene op af lommen. Men du skal have held og lykke med projektet.

Mvh Peder

P.s. Hvis det nu ikke skulle lykkes dig at få fat på en udvikler, skal du da være velkommen til at rette henvendelse til os

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:03
Dato: 21-03-2007 11:05:21 Forfatter: Mikkel deMib Hans, markedet er imod dig :)

Pengene er ikke et problem.

Jeg skal blot kende prisen på forhånd.

I øvrigt har jeg fået en fin række kvalificerede henvendelser, som alle har fået yderligere oplysninger (med mindre nogen af dem er druknet i kommunikationsstrømmen).

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)